bardzo wyrównana praca, nieco za mało mocy przy pełnym obciążeniu kompletem pasażerów i bagażem (138 KM)
5,0
Skrzynia biegów
żadnych problemów, dobrze zestawiona
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze reaguje, na równej drodze cicho, na polskich wybojach za twardo i za głośno, ale tak mają chyba wsztystkie hyundai-e
Komfort
4,0
Widoczność
przód świetnie, do tyłu kiepsko, duże martwe pole w tylnej lewej części, kilkakrotnie zarysowany z tego powodu zderzak
5,0
Ergonomia
czytelna, dobrze rozplanowana, choć prosta deska rozdzielcza, wygodny podłokietnik, tradycyjny, łatwo dostępny układ przełączników
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
na przednie siedzenia wystarczająca, dalej już nie w pełni
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu i na środku dla osób do 195 cm jest OK, trzeci rząd jest raczej dla krótszych lub na krótsze trasy, ale dla dzieciaków OK, bagaznik mały, ale za to można szybko poskładać siedzenia i przewieźć spory regał
4,0
Wyciszenie
silnik nie przeszkadza, opływ powietrza też, ale nie można otwierać szyb przy większych prędkościach - łomot jest straszliwy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie przy przepisowej jeździe bez obciążenia ok. 5 l, przy dynamicznej jeździe z kompletem osób do 10, w zimie nawet do 13, przeglądy ok. 500 zł, ale często trzeba dopłacić za drobiazgi nie objete gwarancją (np. ostatnio łączniki stabilizatorów po ok. 100 zł.), odpłatnych napraw nie było
5,0
Stosunek jakość/cena
za 65 tys. jestem wciąż mile zdziwiony
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
źle położony lakier na relingach dachowych, piszczące już po 40 tys. plastiki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wada fabryczna kolektora spalin - pękł, ale po wymiane wszystko OK