Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Santa Fe IV SUV PHEV

Braumwald, 1 miesiąc temu
Silnik 1.6 T-GDI PHEV 265KM 195kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai Santa Fe IV SUV PHEV 1.6 T-GDI PHEV 265KM 195kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jetem z auta bardzo zadowolony. Cała 4 osobowa rodzina podróżuje w nim rewelacyjnie
Wrażenia
5,0
Silnik
Mógłby być silnik wolnossący. Ale w hybrydzie z silnikiem turbo wszystko działa bardzo dobrze. Mocy jest odpowiednia ilość. Szczególnie dobrze radzi sobie na autostradzie. Po lądowaniu, w mieście można spokojnie jeździć tylko na silniku elektrycznym. chociaż silnik elektryczny mógłby miec troszkę więcej mocy
5,0
Skrzynia biegów
Nie zauważam jej - czyli wszystko dobrze
5,0
Układ jezdny
Ciężkie auto świetnie i stabilnie prowadzi się z prędkością autostradową. Nie przechyla się, nie nurkuje jest przy tym komfortowe.. zmiana trybu usztywnia auto i zmienia układ kierowniczy na dziejący trochę ciężej ale też bardziej precyzyjnie. Dobre i ciche wybieranie nierówności
5,0
Karoseria
Mam maksymalną wersję. Jakość bardzo dobra, materiały również. Wybierałem samochód pomiędzy Mazda i lexusem . Hyunday bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i wygrał zestawienie
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
To kwestia gustu. Ja lubię fizyczne klawisze i przełączniki. Ergonomia po przyzwyczajeni rewelacja. Układ klawiszy czytelny i prosty do nauczenia. Aplikacja Hyundaia, która uzupełnia klawisze mechaniczne działa dobrze, nie zawiesza się. Ekran dobrej jakości mógłby być trochę większy, ale nie wiem po prawdzie po co? Wszystko na nim jest poukładane i dobrze widoczne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
To jedyna rzecz która mogłaby być lepsza. Wszystko działa poprawnie. Temperatura jest utrzymywana perfekcyjnie. Ale w poprzednich autach nawiewy były łatwiejsze do ustawienia. Ciężko jest ustawić temp w drugim rzędzie siedzeń. Nie ma niezależności jakiej bym się spodziewał . Żebyśmy dobrze się zrozumieli jest dobrze, ale po prostu poprzeczka gdzie indziej zawieszona jest wysoko, że nawet najmniejsze niedociągnięcia widać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo przestrzeni, szczególnie z tyłu. To główny powód wybrania tego auta. Nie mam trzeciego rzędu siedzeń. Wszystko mam pod ręką opanowanie konsoli jest proste. Tylne siedzenia wygodne, rozkładane i podgrzewane. Siedzi się tam chyba lepiej niż z przodu
5,0
Wyciszenie
To jest coś w czym się zakochałem . 170 na autostradzie i normalnie rozmawiam. Żona nie mogła uwierzyć że jedziemy 180. Stawiała na 130. Sprzęt grający ma zrównoważone i dobre brzmienie. Nie jest to plastikowe syczenie. Muzyka odtwarzana jest bardzo dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę w większości na prądzie. Płacę jeden rachunek za elektryczność trudno mi stwierdzić co ile kosztuje. Przeglądy w autoryzowanym serwisie nie powodują palpitacji serca. Pali na autostradzie w Polsce przy 130-140km/h 8-9 litrów. Spokojnie można spalić 8 i mniej
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłbym jeszcze raz. Nie jest tani, ale to co się otrzymuje jest naprawdę dobrej jakości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go półtora roku nic mi się nie popsuło Wszystko działa
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI PHEV 265KM 195kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Hyundai Santa Fe IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai Santa Fe IV SUV PHEV