Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Santa Fe III SUV

Cyfer718, 5 lat temu
Silnik 2.0 CRDi 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai Santa Fe III SUV 2.0 CRDi 150KM 110kW od 2012 - Oceń swoje auto
3,43
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
Gdyby nie DPF (Diesel) - byłoby spoko auto, nie wążne czy masz 2.0 czy 2.2 - masz DPFa
Wrażenia
1,0
Silnik
Dynamika spoko, kulutra pracy spoko, ogólnie b.dobrze ale za DPF i gownianny system odprowadzania spalin daje jedna gwiazdkę, przy 62K wymianany na gwarancji siłownik turbo, przy 72K EGR (1 z 2)
5,0
Skrzynia biegów
Miałem manuala, działała bardzo poprawnie, fajen przełożenia, cześto redukcja nei była wymagana mimo zmian warunków na drodze/przyspieszaniu
5,0
Układ jezdny
oj to było coś, fajnei wycisza i amortyzuje
1,0
Karoseria
3 letnei auto miało ogniska korzji, prkatycznie każda spinka, coś nie będącego integralną częscą auta miało korozję, samo auto, miało zalżki przy gumowych korkach od spodu, 3 letnei auto- 100% bezwypadek kupione w Luxembourgu, szok!
Komfort
5,0
Widoczność
wbrew filmą na youtube, jest bardzo dobra, ogromne lusterka, wszystko dobrze!
5,0
Ergonomia
brak kilku schowków ale generlanie ok, dużo miejsca na duperele
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
na tył słabo dmucha.. przód oprawnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu nie ma równych, chyba tylko wersja Grand ma więcej miejsca.
4,0
Wyciszenie
do 130km/h jest b.dobrze, cicho
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7.2 na prawie 2 tony nie wydaje się dużo, ale z drugiej strony od diesla 2.0 bez wodotrysków oczekiwałbym MAX 7 przy normlanej jeździe
2,0
Stosunek jakość/cena
Nie, korozjai gównany osprzęt silnika psują wszystko
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3 naprawy na gwarancji ważnych podezespołów silnika, w 3 lata to bardzo źle, do tego wpalanei DPF co 279km jeżdzą 90% autostrady to dramat
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
siłownik turbiny, EGR

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Santa Fe III SUV