Gdyby nie DPF (Diesel) - byłoby spoko auto, nie wążne czy masz 2.0 czy 2.2 - masz DPFa
Wrażenia
1,0
Silnik
Dynamika spoko, kulutra pracy spoko, ogólnie b.dobrze ale za DPF i gownianny system odprowadzania spalin daje jedna gwiazdkę, przy 62K wymianany na gwarancji siłownik turbo, przy 72K EGR (1 z 2)
5,0
Skrzynia biegów
Miałem manuala, działała bardzo poprawnie, fajen przełożenia, cześto redukcja nei była wymagana mimo zmian warunków na drodze/przyspieszaniu
5,0
Układ jezdny
oj to było coś, fajnei wycisza i amortyzuje
1,0
Karoseria
3 letnei auto miało ogniska korzji, prkatycznie każda spinka, coś nie będącego integralną częscą auta miało korozję, samo auto, miało zalżki przy gumowych korkach od spodu, 3 letnei auto- 100% bezwypadek kupione w Luxembourgu, szok!
Komfort
5,0
Widoczność
wbrew filmą na youtube, jest bardzo dobra, ogromne lusterka, wszystko dobrze!
5,0
Ergonomia
brak kilku schowków ale generlanie ok, dużo miejsca na duperele
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
na tył słabo dmucha.. przód oprawnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu nie ma równych, chyba tylko wersja Grand ma więcej miejsca.
4,0
Wyciszenie
do 130km/h jest b.dobrze, cicho
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7.2 na prawie 2 tony nie wydaje się dużo, ale z drugiej strony od diesla 2.0 bez wodotrysków oczekiwałbym MAX 7 przy normlanej jeździe
2,0
Stosunek jakość/cena
Nie, korozjai gównany osprzęt silnika psują wszystko
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3 naprawy na gwarancji ważnych podezespołów silnika, w 3 lata to bardzo źle, do tego wpalanei DPF co 279km jeżdzą 90% autostrady to dramat
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
siłownik turbiny, EGR
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 150KM 110kW
[l/100km]