Przeniesienie napędu
: fajnie się zbiera jak na 155 kucyków przy masie 1980 kg
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Zawieszenie
4,0
Całokształt
bardzo dobre auto na długich trasach wakacyjnych nawet 2000 km w jedna stronę nie było żadnych obaw. Wygoda niesamowita nawet osoby powyżej 1.8 m dają rade w trzecim rzędzie
Wrażenia
4,0
Silnik
przez cały okres eksploatacji oprócz corocznej wymiany płynów i filtrów nic sie nie działo
4,0
Skrzynia biegów
spisuje sie sprawnie nie szqrpie w trakcie przełożeń, jednak przy gwałtownym naciśnięciu pedału gazu mogłaby być żywsza i szybciej zmieniać
5,0
Układ jezdny
dobrze znosi nasze drogi w terenie leśnym i lekko sypkim daje radę doskonale
Komfort
5,0
Widoczność
z fotela kierowcy widoczność elegancka w każdą stronę a jak już ktoś lubi cofać na lusterkach to super się przydają
4,0
Ergonomia
wszystko gra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja działa bardzo dobrze raz jedynie musiałem wymienić silni sterowania przepustnicą bo latem grzało a nie chłodziło, jednak koszt wymiany groszowy o ile dobrze pamiętam
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie ma żadnego problemu z pomieszczeniem całego 7-mio osobowego składu, na trzecim rzędzie siedziała osoba o wzroście 1,88 i na trasie do 100 km w ogóle nie narzekała
4,0
Wyciszenie
nie jest źle ale może być zawsze lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
żadna naprawa mnie n ie przeraziła. poduszka stabilizatora tył - cena 40 pln,chłodnica skrzyni biegów uwaga 300 pln-ów oryginał a na allegro używka 400 więc trzeba uważać
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość cena bardzo dobrze a wręcz doskonale, za podobną jakość za niemca zapłacisz 30-40 % więcej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
opisane wcześniej nigdy nic poważnego jedynie drobiazgi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie wystąpiły
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CRDi 155KM 114kW
[l/100km]