Nie dajcie się zwieść reklamie. Kupiłem bubla i podczas rozmowy pan z centrali HYUNDAY-a w Warszawie stwierdził ,że to był \"mój\" wybór. Więc zastanówcie się nad \"waszym\" wyborem. Powiem także ,że jakość obsługi centrali wobec tej sprawy jest gorsza od jakości tego auta.
Parujące przednie reflektory i tylne kierunkowskazy. Po wymianie reflektorów nic się nie zmieniło. Wymiana tapicerki skórzanej przedniego fotela pasażera - wada materiałowa.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1)850(słownie osiemset pięćdziesiąt)km pierwsza awaria - auto na lawecie pojechało do serwisu, a my do domu pociągiem.
2)2350 km \"powtórka z rozrywki\" ,auto w serwisie a my znów popieramy PKP -auto 2 tygodnie w naprawie.
3)ok. 7000km tym razem krócej - dwa razy po ok. 2 godziny.
4)11500km znowu awaria. Na szczęście udało się kontynuować podróż po wezwaniu pomocy drogowej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CRDi 155KM 114kW
[l/100km]