Calkiem udany kompromis. Sa lepsze samochody do miasta i na autostrade i w teren - ale ten jest calkiem uniwersalny. Do poprawy sa drobiazgi - szczegolnie fotele, tragiczne(!) firmowe audio i belki dachowe (czesto jezdze z dlugim boksem). W opcji brak ksenonow - u mnie montowal dealer przed sprzedaza (nie w PL), i teraz uwazam ze sa niezbedne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy! i wystarczajaco mocny
5,0
Skrzynia biegów
Mimo 5 biegow dobrze zestrojona, Jeden z najlepszych automatow jakimi jezdzilem.
4,0
Układ jezdny
Dobrze jak na SUVa - czyli: mocno sie przechyla, niezbyt precyzyjne prowadzenie. Przyjemny do spokojnej jazdy. Tlumienie nierownosci niezle, ale mozna jeszcze poprawic. Zwrotny!
Komfort
4,0
Widoczność
Czasem mam problemy gdzie konczy sie przod.
4,0
Ergonomia
Generalnie dobrze urzadzone, ale tu widac troche oszczednosci w drobiazgach. Dziwna regulacja foteli - jezeli naped elektryczny to czemu bez pamieci ustawien. Brak regulacji fotela pasazera na wysokosc. Ogolnie siedzenia sa akceptowalne, ale nie super wygodne. Ograniczenie przesuwania belek dachowych - czemu? Dosc toporne sterowanie audio.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzezen
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
A nawet bardzo dobrze biorac pod uwage wymiary zewnetrzne.
4,0
Wyciszenie
Silnik swietnie wyciszony, powyzej 120 km/h robi sie glosniej od szumow powietrza i opon. Ciekawe czy szyby \"pancerne\" z przodu by pomogly.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie 25 tys. km - 2/3 autostrada (130-140 na liczniku) - 1/3 miasto (korki) - srednie zuzycie 9.4 l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
No tani to nie byl. Ale jezeli chodzi o cos na 7 osob z podniesionym zawieszeniem (SUV lub podobny) to nie ma wielkiego wyboru w Europie. Szczegolnie, ze nie ma specjalnie slabych punktow. Porownywalem m.in z XC90 i Outlanderem. Pierwszy bardzo przyjemny, ale nie do miasta i cena z kosmosu, drugi mniejszy i glosny.