Przeniesienie napędu
: Mozliwości terenowe, automatyczne wyłączanie ABS i ASR przy stromych zjazdach w górach po włączeniu opcji Lock 4x4
4,0
Całokształt
Zaskakująco dobre auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fenomenalny! Sześć cylindrów idealnie wyważone, praktycznie bez żadnych wibracji. Przy pełnym obciążeniu moc jednak jest tylko w sam raz.
4,0
Skrzynia biegów
Nowoczesna, pieciobiegowa z możliwością sterowania ręcznego. Stosunkowo wolno jednak przełącza się na kick down.
Świetne sterowanie do jazdy na długich trasach, gorzej przy jeździe miejskiej.
4,0
Układ jezdny
Zaskakująco dobre właściwości terenowe i całkiem spory prześwit.
Nie nadaje się do szybkiej jazdy ze względu na duze przechyły nadwozia, krótko mówiąc jest to koszt ponadprzeciętnie dobrego komfortu resorowania.
Komfort
4,0
Widoczność
Brakuje czujników cofania. Ma zestaw video, a nie ma czujników cofania...
4,0
Ergonomia
Intuicyjna. Tylko ciężko się włącza klakson. Bardzo wygodny i łatwy w obsłudze tempomat.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami parują szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno z przodu, za to trzeci rząd siedzeń jest super.
Syn ma 1,9m wysokości i mieści się bez problemu w trzecim rzędzie!
Najwięcej miejsca w drugim rzędzie.
4,0
Wyciszenie
Dobre, co nie znaczy wyśmienite. Szczególnie przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma nic za darmo!
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy obecnym kursie dolara, wręcz fenomenalny!
Oczywiście nie kupować w salonie!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt krótko go posiadam, aby się cokolwiek mogło popsuć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 i V6 242KM 178kW
[l/100km]