Byly wymieniane tylnie amortyzatory po 90tys, tylnie sprezyny po 150tys, koncowki drazkow kierowniczych po 60tys, tylni tlumik po 150tys, klocki hamulcowe po 85tys, przy 140tys wymiana pompy paliwowej(membrana sparciala ze starosci), uszczelniacze zaworow bo bral olej-teraz ani kropelki, na gazie jezdzi od 80tys idealnie, w skrzyni beigow zalano olej syntetyczny Castrola, jezdze caly czas na oleju mineralnym Shella, ostatnio chyba plywak w gazniku jest nie szczelny gdyz nie chce jezdzic na benzynie, musze to sprawdzic, blacharka niewielkie slady korozji trzeba bylo podmalowac i jest ok caly czas garazowany
Wrażenia
4,0
Silnik
jezdze na gazie wiec slabo przyspiesza
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka czasami ciężko wchodzi a wsteczny czasami wypada (slyszalny grzechot) trzeba przytrzymac bo nie wchodzia
4,0
Układ jezdny
oryginalne zawieszenie troche slabe za niski trzeba uwazac na polskich drogach i na krawezniki ale jest komfort z tylu zalozylem sprezyny od modelu Escupe
Komfort
4,0
Widoczność
niemem zadnych zastrzezen
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
troche male fotele na dluzszych trasach odczuwa sie kregoslup ma 182 cm wzrostu
4,0
Wyciszenie
przy duzych predkosciach halas z zewnatrz troche uciazliwy (120-140 km/h)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gazie pali duzo na trasie jazda szybka okolo 9l/100km miasto warszawa 10-11 l/100km trasa jazda ekonomiczna 8 l/100km, czesc bardzo tanie wszystko staram sie naprawiac sam jedyny klopot to co 10000km trzeba robic regulacje luzu zaworow (jest mechaniczna)
5,0
Stosunek jakość/cena
byl kupiony z przedplata na malucha kosztowal 110 000 000 zl bardzo tanio
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie pamietam zeby cos sie zepsulo chyba nic takiego nie bylo