Niedrogie auto o znakomitym wyposażeniu. Kiedy go kupowałem w 2000 r. dostałem, w cenie gołego Golfa 1.6, dwulitrowy samochód z klimą, pełną elektryką, hamulcami tarczowymi. Pomimo lat niedbania o niego nie chce się popsuć, pomimo tylko okazyjnego serwisowania. 12 letni samochód, który poddałem przeglądowi w Stacji Kontroli Pojazdów wykazał jedynie gumkę do wymiany w zawieszeniu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy i dynamiczny silnik. Niskoobrotowy, jeżdżę w zakresie 3-3,5 tyś obrotów, tylko przy wyprzedzaniu i redukcji 4000.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem kłopot z wpięciem wstecznego.
4,0
Układ jezdny
Nie ukrywam, ze Fiat lepiej trzymał się jezdni na zakrętach przy dużych prędkościach.
Nie mniej jest to diabelnie zwrotne auto.
Nie ma najmniejszych problemów z łamaniem się na parkingach. Raz zastawiono mnie zderzak w zderzak zostawiając jakieś 10 cm luzu. Udało się wyjechać.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetnie widać ż każdej strony
5,0
Ergonomia
Wszystko co trzeba w zasięgu ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko nagrzewa wnętrze i dobrze chłodzi.
Może to nie klimatronic, ale godne polecenia
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Jak na auto tej wielkości wszyscy mieszczą się wygodnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2 litry, 140 KM. W trasie udało mi się wypalić 7.5, w mieście max 11,5.
Ekonomiczny i mocny silnik
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonałe auto za śmieszne pieniądze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Prowadnica szyby kierowcy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 139KM 102kW
[l/100km]