Układ hamulcowy
: Wrażliwy na polską sól drogową - do regularnego czyszczenia.
5,0
Całokształt
Pomimo swoich specyficznych wad zasługuje na 5
Wrażenia
5,0
Silnik
Zagazowany 1,6 16V DOHC - idzie jak burza :)
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia pierwszych czterech biegów skutecznie zostawiają z tyłu większość innych uczestników ruchu.
3,0
Układ jezdny
I tu już nie jest różowo - miękko i pływająco ale stabilnie w zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystkich dookoła a nawet słychać.
3,0
Ergonomia
Trochę nietrafione umiejscowienie przełączników.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmucha żwawo i grzeje piekielnie jak trzeba
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest sporo - nikt nie potłukł ani głowy ani kolan.
2,0
Wyciszenie
Wszystkie egzemplarze zmuszają właściciela do nieustannych poszukiwań co trzeszczy i gdzie stuka i dlaczego zgrzyta. W trakcie jazdy znośnie do 80 km/h - potem jak na kosmodromie przy starcie rakiety.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części w miarę normalne, lecz niektóre ciężko dostępne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód w cenie dobrego roweru - czemu nie?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hamulce, hamulce i jeszcze raz hamulce - czyścimy regularnie - najlepiej zajrzeć na dolne prowadnice z przodu i a z tyłu zawartość bębnów i stan samoregulatorów co jakieś 10000 km - w przeciwnym wypadku jak się zapieką stracimy klocki lub będzie ściągać w lewo/prawo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zanotowano
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 114KM 84kW
[l/100km]