Fajne auto w bardzo bogatej wersji plus pakiet sport dodany przez autosalon niemiecki,
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo mocny, elastyczny silnik, zadowalający się bardzo małym spalaniem jak na tę pojemność.
4,0
Skrzynia biegów
Niestety jedną skrzynię musiałem wymienić przy około 190 tys.km, ogólnie dobrze spasowane biegi do silnika (zwłaszcza 3 bieg daje niespotykanego kopa), biegi wchodzą jednak z pewnym oporem, można się przyzwyczaić.
4,0
Układ jezdny
Dość precyzyjny i bardzo dobrze trzymający kurs jazdy (zasługa zawieszenia EIBACH montowana salonowo-wersja rynek niemiecki niższa od oryginału o 30mm)
Komfort
5,0
Widoczność
W każdym kierunku.
4,0
Ergonomia
Przełączniki mogły by być lepiej rozłożone na kokpicie, porażką jest włącznik tylnej wycieraczki, tak jak w polonezie...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie w najcięższych mrozach rewelacja, klimatyzacja przy ekstremalnych upałach rewelacja
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dobrze, z tyłu już gorzej dla rosłych osób (180cm).
3,0
Wyciszenie
jak na auto klasy średniej niższej wymaga się lepszego wyciszenia, przy prędkości autostradowej jest za dużo decybeli w kabinie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie bardzo niskie jak na dwu litrowca,
naprawy stosunkowo tanie, czasami bardzo tanie i banalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypienie w tylnej części nadwozia, wewnątrz auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poza skrzynią biegów to rewelacja.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 139KM 102kW
[l/100km]