Super samochód, elstyczne przyśpieszanie, łatwość w prowadzeniu, pewność na zakrętach. Ekonomiczny. Warunkiem dobrej kondycji jest dbałość o detale, regularne przeglądy. Nie wolno znacznie przyśpieszać na zimnym silniku.
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo elastyczna jednostka, dobrze przyśpiesza, łatwo reaguje na każdy ruch kierującego
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeń
4,0
Układ jezdny
bez zastrzeń, dobrze trzyma się jezdni na zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
bez zastrzeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez zastrzeń
4,0
Wyciszenie
bez zastrzeń
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 8,0 /teren - 5,8 / tanie przeglądy tylko poza ASO/ ceny napraw dość znaczne z uwagi na rzadkość (dwulitrowy silnik - 140 KM) auta na polskim rynku
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez zastrzeń
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Generalnie najsłabszym elementem jest układ hamulcowy w sensie trudności naprawienia. Trudno naprawić działanie ręcznego, nikt nie chce się do tego przyłożyć