Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Lantra II Kombi

MARIUSZ, 14 lat temu
Silnik 1.6 114KM 84kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 169 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai Lantra II Kombi 1.6 114KM 84kW 1996-2001 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : ELASTYCZNOŚĆ JAPOŃSKIEGO SILNIKA
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : PĘKAJĄCE KLAMKI WEWNĘTRZNE
Przeniesienie napędu : ŁOŻYSKA KOŁA TYŁ - CAŁE PIASTY -- IDIOTYZM
5,0
Całokształt
JA ZA TE PIENIŻKI REWELACJA DUŻO LEPSZA PROPOZYCJA JAK FIAT MAREA WEEKEND POD KAŻDĄ POSTACIĄ I Z KAŻDYM SILNIEM I WERSJĄ WYPOSAŻENIA (MÓJ HYUNDAI MA WSZYSTKO - ABS, KLIME, ELEKTRYCZNE SZYBY, PODUSZKI, CENTRALNY ZAMEK ITP) LEBSZY NIŻ VW - POD WZGLĘDEM CENY I INNE AUTA
Wrażenia
5,0
Silnik
JEDNOSTKA NAPĘDOWA MITSUBISHI - 1,6 - 115KM A WIĘC CAŁKIEM NIEŹLE. NIESAMOWICIE ELASTYCZNA - MOŻNA RUSZYĆ Z 5 BEZ SZARPANIA, BEZAWARYJNA ORAZ EKONOMICZNA. PO TYLU LATACH NIC Z NIEJ NIE CIEKNIE W PRZECIWIEŃSTWIE DO PRODUKTÓW FIATA - KTRE ZNACZĄ SWÓJ TEREN. MOTOR HYUNDAIA CIĄGNIE NA KAŻDYM BIEGU
4,0
Skrzynia biegów
BIEGI KRÓTKIE, MAŁE KŁOPOTY W WŁĄCZANIEM PIERWSZEGO I WSTECZNEGO BIEGU. POMAGA WYSPRZĘGLANIE. JEDYNY MANKAMENT TO PIĄTY BIEG WEDŁUG MNIE NIE CZUĆ RÓŻNICY POMIĘDZY 4 A 5
3,0
Układ jezdny
I TU LIPA. JEDNO TO MAŁO AWARYJNY I TRWAŁY - IDEALNY NA POLSKIE DROGI TO ZALETA. WADA - ZBYT MIĘKKI NADSTEROWNY NA SZYBKICH ZAKRĘTACH - TENDENCJA DO ZARZYCANIA TYŁEM SZCZEGÓLNIE W ZIMIE
Komfort
4,0
Widoczność
DUŻA SZYBA JEDNAK MAŁO ODPORNA NA ZARYSOWANIA (BYNAJMNIEJ ORYGINALNA), TYLNA LEKKO PRZYMAŁAWA - W WERSJI KOMBI - BOCZNE OK - SŁUPSKI ODPWOEDNIEJ GRUBOŚCI
4,0
Ergonomia
ZA WYJĄTKIEM PRZECISKU SPRYSKIWACZA TYLNEJ SZYBY I WŁĄCZANIA WYCIERACZEK ORAZ REGULACJI LUSTEREK JEST OK WSZYSTKO POD RĘKĄ - MOŻE ZA WYJĄTKIEM WYSOKOŚCI RADIA - WEDŁUG MNIE ZA NISKO - POPIOŁKA TAKŻE
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ZIMA I SAUNA W AUCIE - SZYBCIUTKO SIĘ NAGRZEWA I GRZEJE JAK NA SACHARZE - LATO KLIMA OK CHŁODZI - KOSZTEM PODWYŻSZONEGO ZAPOTRZEBOWANIA NA PALIWO
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
AUTO STWORZONE DLA KOREAŃCZYKÓW A WIĘC NISKICH LUDZI MAM 185CM WZROSTU I WADZĘ GŁOWĄ O SUFIT - DZIWNIE WYPROFILOWANA PODSUFITKA - RESZTA MIEJSCA W NORMIE - MALUTKA REGULACJA FOTELI PRZÓD
2,0
Wyciszenie
I TU KOLEJNA LIPA KOREAŃSKIEGO PRODUCENTA - AUTO JEST GŁOŚNE NAWET BARDZO - NIE OD SILNIKA BO TU JEST OK ALE OD PODŁOGI - DOSŁOWNIE SŁUCHAĆ PO CZYM SIĘ JEDZIE
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ŻUŻYCIE PALIWA ZIMA TRASA 1000KM 6,2L/100KM CZYLI FAJNIE MIASTO OK 8L A WIĘC MAŁO PALIWOŻERNY. NADMIENIAM MOTOR NIE ZAGAZOWANY!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
JAK DLA MNIE SUPER
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAK DBASZ TO JEŻDZISZ NIE LICZĄC PĘKAJĄCYCH KLAMEK WEWNĘTRZNYCH (NAGMINNIE I TO ORYGINALNYCH)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ROZLECIAŁ SIĘ MECHANIZM WYCIERACZEK PRZEDNICH - 190ZŁ ORYGINAŁ W ASO ORAZ PIASTA TYLNEGO KOŁA - 150ZŁ JC ORYGINAŁ PRAWIE 700ZŁ POZATYM NIC
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Lantra II Kombi