Bardzo mocny, wygodny, niedrogi, b. dobrze wyposażony, niezawodny, duży samochód. Brakuje mu odrobiny wyrafinowania co odróżnia go od droższych marek.
Wrażenia
5,0
Silnik
Główna zaleta. Elastyczny, a od 3000 tys wychodzi z niego zwierzę!
5,0
Skrzynia biegów
Przyjemna obsługa, biegi jakby same wskakiwały. Opory na zimno.
3,0
Układ jezdny
Zbyt szybkie zużycie i to chyba zasada w stosunku do fabrycznych elementów. Trudno powiedzieć jak jest normalnie, ale teraz pływa strasznie.
Komfort
5,0
Widoczność
Kombi. Jak w akwarium.
5,0
Ergonomia
Nie zaszkodziłoby gdyby obsługa tylnej wycieraczki była przy kierownicy. Twardy lewy podłokietnik. Siedzenia niby twarde, ale da się jechać tysiące kilometrów bez bólu pleców...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewnica bardzo dobra. Podczas intensywnych deszczów tylne szyby parują jeśli klimatyzacja nie jest włączona. Przydałby się jednoczesny nawiew na szyby i na pasażerów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo! Dla 4 dużych osób i dwóch dużych psów nie potrzeba nic większego.
3,0
Wyciszenie
Takie sobie. Przy wyższych obrotach silnik, przy niższych praca zawieszenia i opony. Z zawieszeniem da się chyba coś zrobić.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie poniżej wskazań producenta - w mieście 9 do 10l. Na trasie od 6,5 delikatna, równa jazda, do 9,5 ciężkie góry bałkańskie z klimą przez cały czas. To chyba nieźle przy 140KM! Ceny niższe niż u innych dalekowschodnich. ASO jak wszędzie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę trzyletniego kompakta - potężny (duży i mocny) trzyletni samochód klasy średniej wyposażony jak trzeba.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Regulacja wysokości sprzęgła, naciągnięcia ręcznego, gumowe tuleje stabilizatora, wymiana kabli i akumulatora. Wszystko po prawidłowym okresie zużycia. Czasami coś stuknie, brzęknie. Coś pod konsolą się odzywa powyżej 140 km/h.