Jak na 1.8 bez turbo to te 126 koni to jest czym przydusic Na pierwszych biegach musowo go krecic do jakis 5 tys to dopiero idie ale na 5 to bajka od 80 do 200 pocina i nie czyje zmeczenia jak kogos wioze to go cisnie w fotel i to zdrowo Tak pozatm gdzies lubi lac olejkiem troszke kolo miski ale to pewnie simering strzelil reszta w pozo chodzi rowniutko pali na trasie jakies 7 jak sie 140 nie przekracza
4,0
Skrzynia biegów
czasem wsteczny nie wskoczy dobrze ale one tak maja
5,0
Układ jezdny
Zakrety pobiera bez ryzyka i przechyłów czuc droge
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na sedana jest ok
4,0
Ergonomia
Niby niczego nie szukam i miejsca jest duzo tylko nad głowa troche mało no ja ma 185 cm wzrostu mogło by byc lepiej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moment i cieplutko grzje jak piec wentylacja tez niczego sobie otwiera sie dziure w dachu i sszybki nie ma zle
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No ta nieszczesna głow znajomi nie marudza ale dla mnie za niski moze przez to ze gt
4,0
Wyciszenie
Powyzej 180 jest troche głośno i tak jak przekracza 100 do 120 to huczy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak sie nie kreci to jakies 7 pali ale jak poszalec to 10 zdoii i to mig
5,0
Stosunek jakość/cena
Za to cene i rok wyposażenie to nie ma nic lepszego z dobrym silnikiem i taka moca
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma problemów
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak to koreańczyk niby to na Mitsubishi porobione ale czasem jakis pierdołek lubi sie zepsuc
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 128KM 94kW
[l/100km]