Dobry samochód za małe pieniądze, szkoda że sporo pali.
Wrażenia
3,0
Silnik
No cóż...wczesna 16V od Mitsubishi :-) ale nie jest źle; w stosunku do 1.6 4A-FE od Toyoty to specjalnej róznicy nie widzę.
3,0
Skrzynia biegów
Czasami trzeba dwa razy wysprzęglić - podobnie jak w Toyocie Carina II. Jednak co Honda to Honda...
4,0
Układ jezdny
Nie buja i nie tłucze, ale nic więcej nie powiem bo jeźdźe na zimówkach 165/70 R14....
Komfort
3,0
Widoczność
Uwaga na martwe pole- ale i tak lepiej niż we fiatach Bravo/Brava
4,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie powinno być. Japoniec :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tak powinno być w każdym aucie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu mało miejsca nad głową dla gościa takiego jak ja ( 185 cm0 ale może to wina fabrycznego szyberachu, który pogrubia podsufitkę.
2,0
Wyciszenie
tak do 90km/h jest OK, ale potem to słychać te ponad 100 KM
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na moje - trasa, z prędkością 100 km/h - to zużycie 7.5 litra Pb95 jest nieakceptowalne. Carina II o mocy 105 KM potrafiła zejść przy takim stylu jazdy poniżej 6l/100 KM.
W Lantrze spalanie gazu na trasie wynosi 10 - 11 l/100 km (trasa).
Porażka
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie rozważałem jeszcze Sierrę ale ciężko o dobry model tj. z silnikiem DOHC.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przednia prawa elektryczna szyba coś źle działa :)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód był używany więc trudno... coś musiało być popsute skoro go tak tanio kupiłem. DO rzeczy:
- wywaolny prawy zewnętrzny przegub=180 zł
- silnik krokowy (standard, trzeba go czyścić bo się zatrze i spali) =1300 zł w serwisie, a więc szukajcie na szrotach
- czujnik temp.silnika=80 zł w ASO
- chłodnica nie do końca szczelna u góry
- pewnie też pierścienie :/ bo łyka 0.5 oleju /1000 km
UWAGA! napęd jest od Mitsubishi więc z częściami nie jest aż tak źle.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 114KM 84kW
[l/100km]