Fatalnie zestrojone sprzęgło dyskwalifikuje ten skądinąd ciekawy samochód. Gdyby ruszał jak inne auta a nie udawał że jakaś sprężyna musi się nakręcić przed startem to byłoby to bardzo dobre auto. Dobrze wybiera nierówności, jest ciche, ma dobre audio, dobrze się prowadzi. Ma spory bagażnik. Ale auto które rusza po tak długim czasie to porażka. Szkoda bo mogłoby być świetnym wózkiem mając mocny silnik i dobre zawieszenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wydaje się że świetny. Mocny, cichy i oszczędny, ale czemu auto z tak mocnym silnikiem rusza z takim opóźnieniem ?
1,0
Skrzynia biegów
To auto rusza po 2 sekundach od wciśnięcia gazu !!!
i to w każdym z trzech trybów. Przejechałem już prawie 8000 kilometrów i nic się nie zmienia. Liczyłem na to że to podczas docierania sprzęgło jest tak ustawione żeby załączało się po jakimś czasie, pytałem w serwisie czy coś się zmieni, ale nic nie wiedzą i jazda koną 2 z mocnym w końcu silnikiem jest tragicznie nieintuicyjna. Najpierw stoi i myśli czy ruszyć, po 2 sekundach wyrywa do przodu i ryczy na najwyższych obrotach. Miałem już z 10 samochodów ale taki dziwoląg trafił mi się pierwszy raz. Nie polecam, chyba jesteś totalnym flegmatykiem i ruszanie z miejsca po kilku sekundach od naciśnięcia gazu jest dla Ciebie ok.
4,0
Układ jezdny
ok. nie za twarde zawieszenie, mimo dużych kół,
5,0
Karoseria
Po roku wszystkie karoserie są ok :)
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
2,0
Ergonomia
Oprócz ruszania wszystko ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca na wszystko
4,0
Wyciszenie
Po dodatkowym wygłuszeniu bagażnika bardzo dobry komfort akustyczny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani
1,0
Stosunek jakość/cena
Byłby warty swojej ceny gdyby normalnie ruszał z miejsca
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ładowarka grzeje telefon
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ładowarka grzeje telefon, no i nie rusza 2 sek. po naciśnięciu gazu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI 198KM 146kW
[l/100km]