Hothatch dla kogoś, kto udostępnia auto partnerce i nie che być podejrzewany o próbę zamachu (tylko trzeba zakazać wciskania kolorowych przycisków na kierownicy :P )
Jak ktoś lubi macać i szukać miękkiego i luksusowego wykończenia to niech szuka innego auta. Ja patrzę na droge i trzymam kierownicę i dla mnie super :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Zadyszka dopiero powyżej 200km/h - kwestia aerodynamiki
5,0
Skrzynia biegów
DCT z mokrym sprzęgłem. W trybach sportowych błyskawiczna zmiana biegów (auto czy łopatkami) - porónywalne z ZF
5,0
Układ jezdny
Zwinne i pewne prowadzenie. Stosukowo mały rozstaw osi ale przy większych prędkościach zaskakująco stabilnie.
4x4 wcale nie brakuje - poprawiłby się wyłącznie sprint do 100 kosztem natury hothatcha
3,0
Karoseria
Bardzo cienki i miękki lakier, brak ocynku.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest
4,0
Ergonomia
Fizyczne przyciski do klimy! Intuicyjna obsługa!
Mogliby już dać sobie spokój z wajchą do wlewu paliwa i dwufunkcyjne sterowanie szybami tylko u kierowcy - nie rozumiem tej oszczędności.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
1 strefa - nie wiem po co wiele stref w aucie - zwłaszcza niewielkim. Chłodzi, grzeje - jak powinna. Obsługa prosta i intuicyjna. Czego chcieć więcej?
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Maksymalnie 4 os dorosłe. Najlepiej 2+2 - z tyłu zauważalnie mniej miejsca.
3,0
Wyciszenie
Do 120km/h w miarę komfortowo. Wygłuszenia nie za wiele - zwłaszcza w nadkolach (opony też hałasują bardziej - twarde i szerokie). Powyżej 120 dochodzi szum powietrza. Przy użytkowaniu "dookoła komina" jest OK. To nie jest auto do szybkiej i cichej jazdy w trasie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cęęsto wymienieć olej - Hyundai nie ściemnia nawet w instrukcji - co 6 - 10 tys. km. W skrzyni też. Dla mnie OK
Napraw na własny koszt nie robiłem. Może (nie musi) być problerm z częściami mechanicznymi (nadwozie to zwykła kona)
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę wnętrze mogło by być z lepszych materiałów. Za 200k w środku to zwykła plastikowa kona (poza kierownicą).
Bardzo bogate wyposażenie (nawet przywoite audio ten KRELL) i pancerne spasowanie (nic nie trzeszy). Z niedostatkami i dziwnymi oszczędnościami:
- "skóra" plastikowa
- brak dwufunkcyjnego sterowania szybami poza oknem kierowcy
- lakier rysujący się od patrzenia
- braki podświetlenia klawiszy od lusterek
- wssędobylki twardy plastik
Generlanie za te cene kupuje się rewelacyjny napęd, ukłąd jezdny - mechanikę i wyposżenie (infotainment, komfort). Karoserią i panele wnętrza jako dodatek.
4 gwiazdki bo można narzekać, że drogo - ale taniej czegoś takiego nie kupisz....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T-GDI 280KM 206kW
[l/100km]