Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Kona I Crossover Electric Facelifting

Waldek, 11 miesięcy temu
Silnik 64 kWh 204KM 150kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai Kona I Crossover Electric Facelifting 64 kWh 204KM 150kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Pozytywne zaskoczenie niskim zużyciem prądu w mieście.
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z zakupu po 6 miesiącach użytkowania. Mało energii zużywa: latem mniej, zimą więcej, średnio 13 kWh/100 km przy jeździe mieszanej. W mieście można spokojnie zejść do 11 kWh/100 km. Przyspiesza bardzo dynamicznie, nawet w trybie eco.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo przyjemna moc i elastyczność.
5,0
Skrzynia biegów
Brak skrzyni biegów do duża zaleta :-)
5,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzeżeń. Po nierównościach przyjemnie się jedzie. Na zakrętach ładnie trzyma się drogi. Swoje robi nisko umieszczona spora masa (bateria).
5,0
Karoseria
Na razie bez uwag.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód bez uwag. Do tyłu widoczność gorsza ale kamera cofania robi robotę.
4,0
Ergonomia
Ogólnie super. Trochę przeszkadzają różne dźwięki ostrzegawcze no ale rozumiem, że takie mamy teraz czasy, że samochód myśli za kierowcę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag, wszystko w porządku. Pompa ciepła robi robotę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu sporo miejsca, z tyłu trochę mniej ale nikogo tam nie wozimy :-)
5,0
Wyciszenie
Silnika nie słuchać, tylko opony i ten dziwny dźwięk imitujący lądujące UFO. Informujący przechodniów wpatrzonych w komórki, że jedziemy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie płaciliśmy za ładowanie. W domu mamy fotowoltaikę i przy każdych zakupach w Lidlu ładujemy się za friko.
4,0
Stosunek jakość/cena
W momencie zakupu najlepszy stosunek jakość/cena. Obecnie chyba bym wybrał Teslę po FL.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic się nie zepsuło.

Zużycie prądu dla silnika 64 kWh 204KM 150kW

Średni zasięg
450 km
Średni maksymalny zasięg
550 km
Średni minimalny zasięg
300 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
500 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
24,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
7,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
50,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Kona I Crossover Electric Facelifting