Silnik sam w sobie ok ale jago kultura pracy pozostawia wiele do życzenia przy nagłych przyspieszeniach podskakuje jak żaba.
1,0
Skrzynia biegów
Temat skrzyni biegów pominę bo jak dla mnie jest tragiczna.
1,0
Układ jezdny
Samochód nie potrafi utrzymać toru jazdy podczas dłuższych wypraw ciągłą korekcja toru jazdy zaczyna robić się irytująca ale serwis twierdzi ze jest ok i oczywiście czułość układu kierowniczego przystosowanego dla drobnych kobitek.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych usterek pełno jak na nowe auto: wiecznie zaparowana i zawieszającą się kamera cofania która jest dokładana na siłę a nie dedykowana do auta(na allegro kosztuje połowę), stuki w zawieszeniu które których wiecznie nie słyszą w serwisie, kiepskiej jakości skóry bardzo szybko się przecierają, dedykowany bagażnik dachowy gwiazda ale ten model tak ma, fabryczne orurowanie ze stali nierdzewnej rdzewieje bo użyto zwykłych śrub do montażu, wycierająca sie grafika na przyciskach min od składania lusterek i naprawdę sporo drobnych irytujących usterek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika R 2.0 CRDi 184KM 135kW
[l/100km]