Silnik
: Silnik 184km i jego praca oraz elastyczność.
5,0
Całokształt
Ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pięknie wkręca się na obroty,jest niesamowicie elastyczny ,jest przy tym dosc cichy,no i ta niesamowita moc 184km to się czuje...
5,0
Skrzynia biegów
Jestem pod wrażeniem,nigdy nie miałem automatu/6biegów/ przełącza naprawdę szybko,tylko na 2 i 3 biegu troszkę przeciąga,przy dodaniu gazu w podłogę wciska w fotel..
4,0
Układ jezdny
Jest dość czuły,reaguje na każdy ruch kierownicą,ale mazda 5 miała lepsze prowadzenie..
Ale tu mam 4wd napęd,to jest to w zimie...
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu super,ale w tył bez czujników cofania to niewesoło trzeba miec troszkę czucia.Tylnie okno bardzo pochylone,dobrze że są duże lusterka.
5,0
Ergonomia
Bardzo mi się podoba deska rozdzielcza,wszystko pod ręką ,agresywny przód i piękny tył samochodu,lepiej niż Kiaa
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód mógłby się szybciej nagrzewać,mogło być lepiej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam problem z pozycją za kierownica muszę zawsze coś zmienić,miejsca dosyć ale dla 4 osób.Bagażnik mógłby być bardziej foremny,bez nadkoli wewnątrz samochody,wysoka krawędż załadunku.
5,0
Wyciszenie
Cicho i przyjemnie bez uwag.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mógłby tak o 1l/na 100km palić mniej, ale samochód jest na dotarciu.Za ok 1000 km spróbuję zastosować system Eco drive
4,0
Stosunek jakość/cena
samochód mógłby kosztować do 100 tys zł
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chciałbym aby tak było na zawsze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika R 2.0 CRDi 184KM 135kW
[l/100km]