Zawieszenie
: Stukające zawieszenie nie ma sobie równych - hehehe
2,0
Całokształt
2011 rok, a nie potrafili zrobić nie stukającego zawieszenia. Nawet jak na tak niską cenę auta tej wielkości to i tak nie jest ciekawie.
Wrażenia
2,0
Silnik
163 konie, a masz wrażenie że 85. Kiepsko przyspiesza, na wysokich obrotach niemiłosiernie wyje. Pali 14/100 przy spokojnej jeździe(50-60 km/h) w mieście. Ogólnie jest źle.
2,0
Skrzynia biegów
Ospała, przeciąga biegi. Ruszasz z miejsca tylko muskając gaz, a on się rzuca do przodu, chcesz przyspieszyć np. z 50 km/h wciskasz gaz i nic się nie dziej, wciskasz więcej i nic się nie dzieje dopiero blisko podłogi zaczyna reagować. Jednym słowem źle.
2,0
Układ jezdny
Co prawda samochód jakoś specjalnie się nie wychyla na zakrętach ale na tym się kończą zalety. Kierownica wspomagana bardzo mocno dla niektórych to będzie wada ale to co zrobili z zawieszeniem to jakieś mistrzostwo świata. Jeszcze nie widziałem samochodu, w którym od nowego STUKA !!! zawieszenie - tutaj właśnie tak jest. Jest też stosunkowo sztywno zestrojone.
Komfort
4,0
Widoczność
Tutaj jakby ok
4,0
Ergonomia
Drobne niedogodności - nie ma co się rozpisywać
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w samochodzie tej wielkości. Cisnąć się nie będziesz.
2,0
Wyciszenie
Silnik wyje wniebogłosy na wyższych obrotach - zerowe wyciszenie jednostki napędowej.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeździłem tylko po mieście. Przy spokojnej jeździe 50-60 km/h 14l/100km. - dużo
2,0
Stosunek jakość/cena
Wykończenie wnętrza to plastiki o takiej sobie jakości. Jak myślisz, że się oprzesz o podłokietnik i nie będzie nic trzeszczało to się mocno zawiedziesz.