Karoseria
: Jak nowoczesne auto może rdzewieć? Gdzie ta technologia?
1,0
Całokształt
Mam auto od nowości, ku po kupiony w aso w Polsce, do końca serwisowany (dzięki temu po 7 latach udało wymienić się zardzewiała maske na gwarancji) Wszelkie nadzieję prysły kiedy ASO powiedział, że samochód po 250 tys ma dość.
Wrażenia
2,0
Silnik
Nie wyobraża sobie tego auta z mniejszym silnikiem. Ten nie jest demonem prędkości, reszta musi być za słaba. Kilkukrotnie wyniena podkładka pod różnymi wyryskami, same wtryski.
1,0
Skrzynia biegów
Wymiana dwumasy po 160 tys. Wymiana skrzyni po 200 ( zablokowane przez łożyska)
4,0
Układ jezdny
W miarę ok, aktualnie coś wyje przy skręcie kol, nie robię, za 4 miesiące odbieram nowe rav4
1,0
Karoseria
Auto 2014, oczywiście bez kolozji a nadwozie rdzewieje , fajnie wygląda to na białym kolorze :/
Komfort
4,0
Widoczność
Ok
4,0
Ergonomia
Jest prosto
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w aucie kompaktow, bagażnik deklarowaną pojemność ma chyba do dachu.
1,0
Wyciszenie
Słabo, jak to w aucie budżetowym, teraz wyje most jescze...
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po podliczeniu napraw koszta eksploatacji wysokie :(
1,0
Stosunek jakość/cena
I tu właśnie wychodzi slaba jakość, nigdy więcej hyundai.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 razy wymiana kanery cofania(raz na gwarancji) zardzewiała maska, spękana skóra na fotelach, zepsuty moduł czujników (tu aso nie było pewne, ze względu na koszty, kazali zamówić używany - nowy 3500 w aso) wycieki z silnika, zatary wybierak, wycie chyba z mostu, itd
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyciągnięty po 190 tys łańcuch, wymiana dwumasy (tu akurat aso przejęło część kosztów) zablokowana przez zawarte łożyska skrzynia biegów...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi 184KM 135kW
[l/100km]