Zawieszenie w ix20 to jakiś żart koreańczyków. Auto (a w zasadzie nie nazwałbym tego autem tylko jeździdełkiem) było zepsute już po wyjechaniu z salonu. Zgłaszanie objawów głośnej pracy zawieszenia w ASO nic nie daje bo dla serwisu jest to objaw subiektywny i "każdy słyszy inaczej". Zawieszenie pracuje jak w 20 letnim aucie wyjeżdżonym po wiejskich wertepach. Ostrzegam wszystkich potencjalnych użytkowników tej "pomyłki" przed zakupem lub dokładne sprawdzenie swojego egzemplarza przed zakupem w jeździe testowej na nierównościach, kostce granitowej albo najeżdżając pod kątem na spowalniacz (np przy prędkości 10km/h) a najlepiej na wszelki wypadek nie ryzykować i nie kupować.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wyprzedzanie przy prędkościach powyżej 100km/h to jedna wielka loteria czy się zdąży czy jednak nie.
3,0
Skrzynia biegów
Dobra tylko do stania w korku. Na trasie porażka.
3,0
Układ jezdny
Wchodząc w skręt przednimi kołami tylne już nie podążają tym samym śladem. Dlatego można się zdziwić jak tylne koło zahaczy o krawężnik i mamy połamany kołpak czy zarysowaną felgę.
Komfort
2,0
Widoczność
Przednie słupki zasłaniają prawie wszystko. Mała szyba z tyłu stwarza wrażenie, że jedziemy w czołgu. Trochę pomagają duże lusterka boczne.
3,0
Ergonomia
Są tam jakieś schowki...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie jest ciepło a latem klima chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sufit jest wysoko więc klaustrofobia nie grozi użytkownikom o średnim wzroście.
2,0
Wyciszenie
Hałas w środku od opon od bruku.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duże spalanie silnika benzynowego.
1,0
Stosunek jakość/cena
Nie warto nawet iść do salonu żeby to auto obejrzeć
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oberwanie się przewodów czujnika cofania, luzowanie linki hamulca, oporne działanie regulacji lusterek.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tragiczne zawieszenie. Z przodu łupie i stuka na każdej najmniejszej nierówności. To auto to POMYŁKA.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CVVT 125KM 92kW
[l/100km]