Auto genialne oraz bardzo mało awaryjne, brak turbo i gpf . Szkoda że Hyundaiowi nie udało się zawojować polskiego rynku bo jako użytkownik byłem zachwycony samochodem
Wrażenia
5,0
Silnik
Sprawdzona koreańska jednostka 1.6
5,0
Skrzynia biegów
Automat DCT 6 małoawaryjny z bardzo łatwym dostępem do zmiany oleju . Hyundai nie przewiduje zmian ale zapobiegawczo co 60kkm można wykonać taką operację.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Ktoś wspomniał że głosno .. porównuje z Corollą hybrydową i tam z CVT jest głosniej. Dla mnie OK, choć to subiektywne odczucie
Komfort
5,0
Widoczność
Jeżeli chodzi o tylko o tył to raczej trzy gwiazdki
5,0
Ergonomia
Samochod posiada fizyczne przyciski np od sterowania klima co akurat jest mega zaletą
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Miałem wersję z tylnym nawiewem w słupku, wszyscy byli zadowoleni.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na te gabaryty auta jest naprawdę OK , rży lekko ponad 180 nie ma problemu z miejscem
4,0
Wyciszenie
Dla mnie OK, ale jak wspominałem to subiektywne odczucie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety bardzo mało popularny model w Polsce
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak, napraw wymiany eksploatacyjne na poziomie większości Hyudaiów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi 141KM 104kW
[l/100km]