Firma zrobiła mi niespodzianke i kupiła Ioniqa jako samochód słuzbowy. Celowo uzywam słowa niespodzianke gdyz w pierwotnej wersji miał to byc Toyota w swojej Hybrydzie, lecz po jazdach testowych okazało się że wszyscy testujący odrzucili ten pomysł niejako na dzien dobry. Hyundai Ioniq wydaje sie ze auto nie doceniane w tym dziwnym kraju, mała sprzedaz i tym samym mała popularnosc tego modelu. Mozna zapytac dlaczego, i tutaj niestety odpowiedzi nie znajdziemy, byc moze samemu Hyundaiowi nie zalezy na reklamie i popularnosci tego naprawde bardzo ciekawego auta na naszym rynku.
Bardzo dobry napęd, niezłe zawieszenie, genialna skrzynia DCT, duzo miejsca wewnatrz, duzy bagaznik, absolutna bezawaryjnosc tego auta, ekonomia. Zdecydowanie polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny i bardzo ekonomiczny
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacyjna skrzynia DCT
4,0
Układ jezdny
Zarazem wygodny a zarazem sportowy.
4,0
Karoseria
Ładny ciekawy i inny niz wiekszosc aut - kształt.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani w eksploatacji
5,0
Stosunek jakość/cena
Absolutnie rewelacyjny stosunek jakosci do ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zero
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi 141KM 104kW
[l/100km]