Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i40 Sedan Facelifting

Grzegorz, 4 lata temu
Silnik 1.7 CRDi 141KM 104kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 43 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai i40 Sedan Facelifting 1.7 CRDi 141KM 104kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Świetny układ hamulcowy.
Silnik : Ekonomiczny i elastyczny silnik.
5,0
Całokształt
Auto potrafi się podobać, kolor biała perła w dodatku z ciemnymi 17" felgami prezentuje się naprawdę dobrze. Zakupiony w salonie wersja Premium naprawdę dobrze wyposażona w rozsądnych pieniądzach. Koszty utrzymania niewielkie a radość z jazdy i użytkowania tego auta ogromna.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny silnik, fajnie wyciąga z niskich obrotów dość żwawo rozpędza się w zakresie do 200km/h. Prędkość maksymalna 223km/h wskazanie licznikowe. Niestety uboga oferta silnikowa i brak w ofercie mocniejszego diesla. Ale do normalnej eksploatacji w zupełności się sprawdza.
5,0
Skrzynia biegów
Na zimnym silniku skrzynia pracuje troszkę ciężej jednak kwestia przyzwyczajenia po kilku km wraca do normy i pracuje bardzo dobrze. Krótki skok lewarka, według mnie jest zaletą. Biegi wchodzą precyzyjnie i przyjemnie.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie zestrojone komfortowo, auto jest dość miękkie przez to pływa w zakrętach, podczas szybszego pokonywania łuków dość duża podsterowność, bardzo podatny na boczne podmuchy wiatru. Natomiast podczas spokojnej jazdy jest komfortowy, dobrze tłumi nierówności.
3,0
Karoseria
Delikatna powłoka lakiernicza, dość szybko pojawiają się odpryski na karoserii a głównie przedniej masce.
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki parkowania przód i tył oraz kamera cofania o dobrej rozdzielczości i oraz skrętną linią po której podąża auto sprawia że parkowanie w dzień czy w nocy nie stanowi problemu nawet na ciasnych uliczkach i parkingach, zdecydowanie warto dopłacić za ten bajer bo w bez tego może nie być tak przyjemnie. Szybko opadająca szyba czołowa oraz dość słaba widoczność w szybie tylnej, szerokie słupki. Plus za duże lusterka.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, sporo drobnych schowków, znajdzie się miejsce na wszystko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy nie zapamiętają ustawień przez to przy każdym odpaleniu auta dmuchawa działa na maksa przez co za każdym razem trzeba zmniejszać siłę nadmuchu, potrafi irytować. Natomiast samo działanie i szybkość nagrzewania, chłodzenia jest bardzo dobre.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu i z tylu bardzo dużo. Tunel środkowy niski przez co komfortowo usiądzie nawet 5 osób, duża zaleta auta.
4,0
Wyciszenie
Głośny przy rozpedzaniu i wkręcaniu na wyższe obroty przy normalnym przyspieszeniu czy jeździe ze stałą prędkością nawet autostradową nie męczy uszu. Więc nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie niskie, a usterek przy tym przebiegu brak. Na ten moment robiony przegląd w ASO po 30k km wymiana filtrów i olejów koszt 760zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Według mnie tu jest bardzo dobrze. Za niewielkie pieniądze dostajemy świetnie wyposażone auto. Wedlug mnie warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie kompletnie nic nie było robione.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy tym przebiegu jeszcze nie miało się co zepsuć.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.7 CRDi 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i40 Sedan Facelifting