Układ hamulcowy
: Konieczne robienie reparacji zacisków. Lubią się zapiekać
4,0
Całokształt
Samochod nabyłem jako 3 letni z przebiegiem 48.000km.
Ogólnie uważam
Samochód za bardzo praktyczny z bogatym wyposażeniem z rozsądnych pieniądzach.
Samochodem zrobiłem 240.000 w 6 lat „praktycznie” bez awaryjnej jazdy.
Przez 6 lat miałem 2 poważniejsze awaryjnie jedną to wymiana tylnego zacisku wraz z silnikiem elektrycznym. Można było to zrobić samemu.
Druga to awaria sprzęgła przy 170.000 i wtedy zdecydowałem się wymienić całe sprzęgło również z dwumasa. Jednak obyło by się bez, ale zaufałem pseudo mechanikowi.
Silnik oszczędny spokojnie średnie spalanie to 6 ltr z
Wrażenia
4,0
Silnik
Oszczędny średnie spalanie z prowadzenia aplikacji to 6ltr z 240.000.
Większość kilometrów z tras ekspresowych i autostrad.
Silnik poza wymianą filtrów i oleju co 10.000 km nie zrobiłem nic.
3,0
Skrzynia biegów
Poza tym że przy 170.000 była konieczna naprawa to wszystko ok.
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
W wielu miejscach ogniwa rdzy, maska, tylna klapa i łączenie dachu z szybą. Wszystko spowodowane odpryskami. Jednak mogło by być lepiej.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Słabe jak na tą klasę. Przy prędkościach powyżej 120km/h robi się głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria sprzęgła przy 170.000 i przy podobnym przebiegu konieczna wymiana tylnego zacisku z silnikiem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
[l/100km]