Silnik ma wyraźna turbo dziurę. Dość miękko pracuje, ale jednak na dłuższej trasie przeszkadza. Elastyczność nie powala.
2,0
Skrzynia biegów
Automat po prostu nieudany. Odradzam stanowczo. Bardzo wolno zmienia biegi, kick down z dużym opóźnieniem. Ale najgorsze to tryb z manetkami przy kierownicy - działa zmiana z 1 sekundowym opóźnieniem. Wyraźnie podnosi spalanie.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie pracuje dość fajnie - sprężyście, w miarę cicho.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie dobry komfort jazdy.
3,0
Ergonomia
Wszystko mniej więcej w porządku, obsługa kompa pokładowego zawiła.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje dobrze, chłodzi dość wolno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedyny konkurent to skoda Superb.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie dość dobre, ale silnik jednak przeszkadza, o dziwo najbardziej z tyłu. Podczas jazdy z przodu to zupełnie inny samochód niż na tylnym siedzeniu. Szkoda że nie wziąłem benzyny, tam jednak było dużo ciszej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście spala ok. 9-10 litrów, nie jest to dobry wynik. Na trasie z autostradami ok. 7 litrów. Przeglądy co 30 kkm.
3,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie co zapłaciłem (120 tyś) to jednak nie to.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez jaj, samochód ma 10 tyś km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
[l/100km]