Karoseria
: Inna niż konkurencja. Dobrze wyciszone wnętrze.
4,0
Całokształt
i40 to mój samochód służbowy, którym będę jeździł przez 2-3 lata. Wygrał w moich testach min. z Peugeot 508SW, Toyota Avensis Wagon, Skoda Octavia, Kia Sportage, Renault Megane. Jest bardzo ładny, dobrze wyciszony, dobrze wyposazony, ekonomiczny, bardzo dobrze wykonany i ma gwarancje na 5 lat bez limitu km.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo cichy, wystarczająco elastyczny, mało pali.
Optymaly silnik to 2,0 CRDI - ale nie ma go w ofercie.
Odradzam silnik 2,0 benzyna - dramat - nie jedzie,jest bardzo głosny i pali jak amerykanskie 4,0 V6.
5,0
Skrzynia biegów
Jeździłem automatem w tym modelu i jest ok. Docelowo jeżdżę manualem i jestem bardzo zadowolony.
5,0
Układ jezdny
Pewnie trzyma się w zakręcie. Wspomaganie działa wtedy kiedy powinno. Na oponach zimowych jest trochę gorzej , ale to raczej wina opon.
Komfort
4,0
Widoczność
Dla mnie ok. Nie czepiam się słupków, tylnej szyby bo wiem że takie musza być aby ten samochód miał taka linie a nie inna.
4,0
Ergonomia
Schowek w konsoli centralnej z złaczem USB i Ipod, uchwyt na kubki w konsoli centralnej z roletą(super),odpowiednie schowki na drzwiach, włączniki i przełączniki są tam gdzie być powinny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Rewelacja. Lider w swojej klasie. Wyjazd w 5 osób dorosłych to żaden problem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
automat + diesel = srednio przy dośc dynamicznej jeździe około 7,6l/100km
manual + diesel = srednio 7,0 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
drogi
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Beznadziejne światła drogowe. Czy sa włączone czy nie nic sie nie zmienia. Blotooth rozłącza telefon za 4-5 razem.Reszta OK.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
[l/100km]