Inne
: komfortowe, obszerne wnętrze i doskonałe wyposażenie
5,0
Całokształt
Bardzo ładny (zarówno buda jak i środek), przestronny, wygodny samochód. W wersji premium dobrze wyposażony, oferuje bodaj najwięcej za swoją cenę, ale jak kupowałem, to była promocja. Uważam, że Hyundai bardzo wzorował się się na Toyocie Avensis, wiele szczegółów bardzo podobnych.
Wrażenia
4,0
Silnik
177KM dobrze brzmi, ale jeździ porównywalnie do 150KM silnika Avensis.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze przełącza biegi, zastrzeżenia można mieć tylko mroźną zimą zaraz po rozruchu - może słaby olej?
4,0
Układ jezdny
W gazetach piszą, że zbyt mocne wspomaganie kierownicy - dla mnie to bzdura, jak przesiadam się do golfa to mam wrażenie jakby w nim wspomaganie wysiadło. Felgi 18" to zbytni hardcore, lepsze są 17".
Komfort
4,0
Widoczność
Grube słupki A. Poza tym wszystko OK, szczególnie fajna jest kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Ergonomia super. Nad VW góruje lepszym umiejscowieniem ekranu (w VW jest zbyt nisko).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych zastrzeżeń, szczególnie fajne fotele z wentylacją i ogrzewaniem i system odszraniania przedniej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mnóstwo przestrzeni dla kierowcy i pasażerów.
5,0
Wyciszenie
jest cicho, nie mam zastrzeżeń.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie 10.5L, wydaje mi się to dobrym wynikiem jak na tak duże auto, tym bardziej, że na codzień auto jeździ w mieście w korkach krótkie odcinki, a więc maksymalnie niekorzystnie + wakacyjne wypady.
5,0
Stosunek jakość/cena
To chyba największy plus, nie znalazłem nic lepszego w tej cenie a badałem Passata, Avensis, C5, 6, 508, Insignię (tylko Accorda nie brałem pod uwagę ze względu na zbyt mały bagażnik).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze nie było.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wada fabryczna ksenonów - wymiana na gwarancji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GDI 177KM 130kW
[l/100km]