Inne
: na razie nie stwierdziłem - użytkuje aut od miesiąca
2,0
Całokształt
Nie polecam tego samochodu, jest to drugi hyundai i 30, którym mam nieprzyjemność jeździć, poprzedni był II generacji. Od 2006 roku jeżdżę autami służbowymi kompaktowe kombi, Focus II i III, Astra III, IV , Octavia III. i 30 ostatniej generacji można porównać do forda focusa II - podobny komfort jazdy. I30 ma daleko do europejskiej konkurencji. Przed zakupem tego samochodu polecam się przejechać europejskimi kompaktami są o dwie klasy lepsze od koreńczyków.
Wrażenia
3,0
Silnik
bardzo słaby silnik , nie czuć że auto ma 110KM, Astra czy Octavia z tą samą macą to auta z innej bajki
3,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą ciężko, nie ma płynność w zmianie biegów
3,0
Układ jezdny
auto jest sztywne trzeszczące, czuć każdą dziurę
4,0
Karoseria
bez uwag
Komfort
3,0
Widoczność
auto jest bardzo głośne, wewnątrz słychać silnik i szum opon
3,0
Ergonomia
zbyt daleko odsunięte sterowanie temperaturą, radio z wyświetlaczem obsługiwane przyciskami- nie intuicyjne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo długi czas na odparowanie szyb w okresie jesiennym, przy włączeniu dmuchawy na szyby nie zwiększa się moc dmuchawy na maksa jak to ma miejsce w octavii i astrze
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca siedzi dość wygodnie, za kierowcą przy wzroście 180cm niewiele miejsca dla pasażera.
2,0
Wyciszenie
wewnątrz ma się wrażenia że cała karoseria rezonuje słychać silnik i głośny szum opon (może dla tego ze zimówki ?)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie około 6.5 l przy dynamicznej jeździ - około 0,5-0,7l więcej niż w focusie i octavii podobne spalanie jak w astrze.
2,0
Stosunek jakość/cena
nie warty tych pieniędzy- europejscy konkurenci oferują dużo większy komfort i przyjemność z jazdy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez uwag - na razie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez uwag na razie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 110KM 81kW
[l/100km]