Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Wagon

PiotrS, 6 lat temu
Silnik 1.0 T-GDi 120KM 88kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 23 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 III Wagon 1.0 T-GDi 120KM 88kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochód do bólu poprawny. Dużo miejsca w środku, łatwa obsługa, foremny i duży bagażnik. Przyrządy rozmieszczone logicznie, wszystko pod ręką.
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc wystarczająca do codziennego użytku. Jest to demon szybkości, ale przy takiej mocy, nikt nie oczekuje sportowych wrażeń. Mimo, że jest to silnik 3 cylindrowy, pracuje równo, bez wibracji. Bez problemu wkręca się na wyższe obroty. Jedynie przy wyższych obrotach (pow. 4 tys.) słychać charakterystyczny dźwięk silników 3 cylindrowych. Spalanie przy spokojnej jeździe nieprzekraczającej 100 km/h wychodzi ok 5,5-5,7 km/h. Przy ok. 140 km/h jest to ok 8 litrów. Dane z komputera.
4,0
Skrzynia biegów
Do perfekcji trochę brakuje, szczególnie przy szybkiej zmianie biegów.
5,0
Układ jezdny
Samochód świetnie wybiera dziury, precyzyjnie prowadzi się w zakrętach. Stabilny w prowadzeniu, szczególnie jest to odczuwalne przy prędkościach autostradowych.
5,0
Karoseria
Nowocześnie zaprojektowany pojazd. Wygodny przy codziennym użytkowaniu.
Komfort
4,0
Widoczność
Drobne uwagi do widoczności do tyłu, ale jest kamera cofania o dobrej jakości obrazu ułatwiająca manewrowanie.
5,0
Ergonomia
Dobrze przemyślane wnętrze, przyciski rozmieszczone logicznie. Osoba nie użytkująca wcześniej Hyundaia nie będzie miała żadnego problemu z szybkim odnalezieniem w tym samochodzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie brak uwag, wszystko działa bardzo dobrze. Klimatyzacja szybko chłodzi wnętrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód wystarczająco przestronny dla 4 osobowej rodziny. Auto szerokie, jak na klasę C. Jeden z większych bagażników w klasie, dodatkowo dużo małych schowków, równa podłoga przy rozłożonych oparciach tylnych foteli.
4,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszone wnętrze. Jedyna uwaga to przy prędkościach autostradowych słychać szumy toczących się kół. Być może jest to spowodowane oponami całorocznymi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto służbowe, więc trudno wypowiedzieć się na temat kosztów. Pierwszy mały przegląd po 15 tys. km, wymiana oleju + filtrów, cena ok 270 zł. Średnie spalanie po 23 tys. km ok 7 litrów. 60% trasy, reszta miasto.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena adekwatna do jakości wykonania, wyposażenia oraz wielkości pojazdu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaria magnesu klapki wlewu paliwa, usterka usunięta w ramach gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 T-GDi 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Wagon