Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Wagon Facelifting
I30 1.5 tgdi,
1 miesiąc temu
Silnik 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Rok produkcji 2023
Przebieg:
26 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,29
5% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Elastyczny, spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Dźwięk
4,0
Całokształt
Samochód w swojej klasie i za to ile kosztuje oferuje bardzo dużo, fajne światła led, wygląd, AA bezprzewodowy, podgrzewana kierownica, fotele, duży bagażnik, dobrze się prowadzi. Silnik jakby nie jego beznadziejny dźwięk to idealny do tego auta, moc, spalanie. Asystent jest tak agresywne, że na wąskiej drodze chce wyrwać kierownicę z rąk i można do rowu wjechać. Zawsze uruchamia się w eco gdzie nie chce auto jechać, nie spala mniej. Odpalając auto trzeba jak w samolocie, sprzęgło, hamulec, luz, wyłączyć asystenta, zmienić tryb jazdy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo dynamiczny ale nie w trybie eco, niestety dźwięk jest męczący. Brzmi jakby miał dziurę w wydechu a na zimnym jak diesel podczas przyśpieszania. ASO twierdzi, że taki ich urok
3,0
Skrzynia biegów
Beznadziejne sterowanie iMT6, czasami zahaczy trzeci bieg.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze
5,0
Karoseria
Miękki lakier
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Wycieszenie jest tragiczne jeśli chodzi o silnik jak i tylne nadkola.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie rewelacyjne między 4,5 a 6l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cewki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ponoć pompy wody
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
[l/100km]