Szukaj

Oceny Hyundai i30 III Wagon Facelifting

Podsumowanie 18 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i30 III Wagon Facelifting - Oceń swoje auto
4,32
średnia ocena z 18 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
61%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Hyundai i30 III Wagon Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Hyundai i30 III Wagon Facelifting

4,3
~I30 1.5 tgdi
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód w swojej klasie i za to ile kosztuje oferuje bardzo dużo, fajne światła led, wygląd, AA bezprzewodowy, podgrzewana kierownica, fotele, duży bagażnik, dobrze się prowadzi. Silnik jakby nie jego beznadziejny dźwięk to idealny do tego auta, moc, spalanie. Asystent jest tak agresywne, że na wąskiej drodze chce wyrwać kierownicę z rąk i można do rowu wjechać. Zawsze uruchamia się w eco gdzie nie chce auto jechać, nie spala mniej. Odpalając...
4,8
~tom tom
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Jest to tani zwykły samochód. Do pracy albo dla rodziny jeśli ktoś nie ma szczególnych wymagań, a oczekuje auta ekonomicznego, praktycznego i zapewniającego przyzwoity komfort jazdy to moim zdaniem i30 to wszystko daje. Uważam, że obok dobrych parametrów przyzwoitego wykonania jest to auto bardzo konkurencyjne cenowo czy to porównując do samochodów europejskich czy japońskich. Jeżdżę od początku lata trochę miasta i wakacyjne wyjazdy w Polskę...
3,4
~emiloss_s
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Latem tego roku przesiadłem się z Toyota Corolla XII Sedan 1.5 VVT-i 125KM rok 2022 po przejechaniu nią około 50 tkm, do I30. Zmiana auta była podyktowana tym, że potrzebowałem coś w lepszym dostępem do bagażnika. Stwierdziłem, że I30 Wagon będzie dobrym rozwiązaniem. W 90% przypadków podróżuję sam i są to dojazdy do pracy. Dziennie robię około 120-130km i są to przejazdy autostradą i drogą szybkiego ruchu. Jak wypada auto?? Cóż ... w...
4,6
~Patryk S.
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Mój Hyundai i30 Wagon to rocznik 2024 ale po lifcie czyli wg producenta modelowo 2025. Auto kupione 1.07.2024r. a odebrane 5.07.2024r. i od tego momentu kręcą się już kolejne kilometry. Punktem odniesienia i porównania będzie mój poprzedni samochód tj Ford Focus kombi, rocznik 2017 rok z polskiego salonu z silnikiem 2.0 TDCi z manualną skrzynią biegów w bogatej wersji wyposażenia (przynajmniej jak na rok 2017). W chwili pisania tego postu...
2,1
~Jabberwocky
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Drogi w utrzymaniu, plastikowy, tandetny. Kilka suchych faktów a decyzję niech każdy sam sobie przemyśli: 1. Nie ma miejsca na roletę bagażnika jak ja wyciągniemy. 2. Asystent utrzymania pasa jazdy (LKA - nie ten drugi co sam jedzie po pasie) to jakiś koszmar - nerwowo szarpie kierownica w absurdalny sposób. Niestety nie da się tego permanentnie wyłączyć więc za każdym razem trzeba trzymać ten przycisk na kierownicy 10 sekund... Proszę...
3,1
~Piotr i Kinga
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Witam! Samochód mam od nowości. Oceniam słabo. Posiada wiele wad elektroniki (ciągle gubi zasięg Android auto, start stop czasem nie odpala auta, jeśli zgasisz samochód z aktywnym tempomatem to już go nie uruchomisz...i tak dalej, dalej), tworzywa skrzypią i trzeszczą jak jest gorąco a serwis woła o pomstę do nieba....
4,9
~Martin
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Jest to średniej klasy samochód który wygląda bardzo ładnie i nowocześnie zarówno w środku jak i na zewnątrz. Mało pali (5,5-6,5), mocy ma wystarczająco a na trybie sport zbiera się bardzo fajnie. Dla mnie samochód 10/10 Największa wada to tryb asystenta utrzymania pasa bo bardzo szarpie kierownicą ale z reszty jestem bardzo zadowolony.
4,1
~Łukasz
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Pozytywne wrażenia trakcji pomniejszone o koła 15'. Auto komfortowe i precyzyjne do prędkości 120 km/h. Źle zsynchronizowana 6-biegowa skrzynia. Radio nieintuicyjne. Drzwi trzeba domykać mocniej niż w innych autach. Silnik 110 KM i 144 Nm nieco słaby. Uwaga na system line assist na drogach bez linii - potrafi ściągać auto na środek drogi, lub wprowadzać w kołysanie. Bagażnik mniejszy niż u konkurencji.
4,1
~Łukasz
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Pozytywne wrażenia trakcji pomniejszone o koła 15'. Auto komfortowe i precyzyjne do prędkości 120 km/h. Źle zsynchronizowana 6-biegowa skrzynia. Radio nieintuicyjne. Drzwi trzeba domykać mocniej niż w innych autach. Silnik 110 KM i 144 Nm nieco słaby. Uwaga na system line assist na drogach bez linii - potrafi ściągać auto na środek drogi, lub wprowadzać w kołysanie. Bagażnik mniejszy niż u konkurencji.
4,8
~Łukasz
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Godny polecenia, silnik wystarczający do normalnej jazdy, tanie części, intuicyjna obsługa.
Hyundai i30 III Wagon Facelifting