Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback

h_i30, 6 lat temu
Silnik 1.6 CRDI DPF 110KM 81kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 III Hatchback 1.6 CRDI DPF 110KM 81kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Recenzja po krótkim dystansie i niecałym pół roku użytkowania. Uważam, że jest to bardzo dobry samochód za rozsądną cenę. Przemyślane i praktyczne wnętrze, sprawdzone technologie, fajny sportowy wygląd, przyjemny układ kierowniczy, 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów. Polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to fajny kompromis między "kopem", a oszczędną jazdą. Najmniej jak udało się zejść to 4.2L od zimnego startu i na dystansie 100km na 16 calowych felgach. Najwięcej 7L przy dużym obciążeniu i sportowej jeździe. Normalna jazda to mniej więcej 5 - 6L na setkę. Do Vmax 190km/h idzie bez problemu i ma 3300 obr/min.
4,0
Skrzynia biegów
Jest OK, ale nie jest idealna. Super, że 6 biegów - konkurencja z VW oferuje diesela 1.6 z 5 biegową skrzynią. Bardzo rzadko, ale trzeba dwa razy podejść przy wrzucaniu wstecznego. Jeśli chodzi o samą ergonomię gałki to wzorowo wyprofilowana, biegi wchodzą gładko.
5,0
Układ jezdny
Osobiście wolałbym nieco mniejsze wspomaganie, ale jest dobrze. Super kierownica, stawia przyjemny opór, chociaż wyczuwalne wspomaganie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Co do widoczności w nocy polecam zdecydować się na full ledy, które są rewelacyjne.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Przyciski oraz jakość materiałów na odpowiednim poziomie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca. Z tyłu tyle samo co w Honda Civic, jeśli chodzi o nogi. Nad głową więcej w i30. Bardzo niski tunel centralny. W Golfie był on dużo wyższy przez co przekładanie przez niego nogi powodowało brudzenie fotela.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dużo osób podkreśla, że auto jest dobrze wyciszone. W trasie nawet przy 160-170km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Narazie brak.
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że auto cechuje się bardzo dobrym stosunkiem jakości do ceny. W bazowej wersji bardzo dobrze wyposażone + rozsądnie skalkulowane poziomy wyposażenia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie problem z klamkami. Czasem nie odbijają, ale na dniach ma zająć się tym ASO i jest to detal. W aucie na salonie klamki otwierają się nieco inaczej, z mniejszym oporem, więc prawdopodobnie trzeba posmarować jakimś silikonem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDI DPF 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Hatchback