Zawieszenie
: Znakomicie trzyma się drogi. Kierowca czuje się pewnie nawet dość szybko wchodząc w zakręt.
4,0
Całokształt
Na razie auto na dotarciu. Jazda przyjemna. Bardzo cicho.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc i moment przy skrzyni zautomatyzowanej dają dużo frajdy z jazdy.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia czasem się lekko gubi. Zbyt późno redukuje i silnik dostaje w kość. Trzeba wyczuć jak pracować gazem i wtedy pracuje w miarę gładko.
5,0
Układ jezdny
Auto przyklejone do jezdni. Samo skręca.
Oczywiście kosztem jest twarde zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki B i C trochę szerokie. Mała szyba tylna. Lusterka stylistycznie fajne i duże, ale kierowca patrząc w lusterko ogląda również sporo plastiku. Ogólnie nie jest źle, ale po Picasso trudno się przestawić.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko i wydajnie. Odparowanie szyby po nocy to moment.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele przednie dobrze trzymają, ale są dość wąskie, co czuje się w biodrach. Miejsca dla pasażerów nie brakuje, kanał środkowy niski.
5,0
Wyciszenie
Przy jeździe do 120 km/h słychać tylko szum opon i wiatru.
Silnik wyciszony świetnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze za krótko jeżdżę, więc trudno o wiarygodną opinię.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mam bogate wyposażenie i cena nie wydawała się wygórowana. Dostałem niezły rabat .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-GDI 140KM 103kW
[l/100km]