Miałem okazje jeździć i30 1,2 i teraz 3 dwa pierwsze były służbowe, wiec przebiegi grubo ponad 100tys km. I30 w trzeciej edycji to zdecydowanie najgorsze auto z całej trójki. Auto nerwowe na zakrętach, przy większych prędkościach skacze jak piłeczka do pingponga. Wszędobylski plastik. Jednym słowem dramat. Gdybym mial go kupić dla siebie to nie wiem czy dojechałybym do bramy wyjazdowej salonu hyundaia. Wrażenia podobne do jazdy Dacia Logan.
Wrażenia
3,0
Silnik
Brak dynamiki u duże spalanie
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą gładko, jednak w zestawieniu z tym silnikiem trzeba się wczuć żeby nie szarpało samochodem
2,0
Układ jezdny
Tutaj lepiej spuścić kurtynę milczenia.
4,0
Karoseria
Wyglada naprawdę ładnie, lepiej niż jeździ. Wszystko dobrze spasowane, ostre krawędzie, lekko sportowe zacięcie, tutaj nie mam do czego się przyczepić
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Duży bagażnik, dużo schowków,
2,0
Wyciszenie
Hałas jak w starym polonezie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 100KM 74kW
[l/100km]