Zawieszenie
: Wąskie górne drogi - żywioł tego auta.
Bez obaw w zakręt z podwójną dozwolona prędkośca.
4,0
Całokształt
Auto mam od nowości .Wersja Go.
Cena -jakośc zdecydowala o zakupie
Pierwsze wrażenie -czyż by to miał być koreański samochód?!
Producent Korea, zaprojektowany przez Niemca, składany w Czechach.
Od wewnątrz i zewnętrzne kardynalnie różni się od poprzedniej generacji.
Stylistyka przepadła do gustu (nie podobają się mi kanczaste bryły VaG-Skoda,Seat,VW) natomiast Auris po prostu bzydki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość cichy(do 120 prawie nie słychać ) i dynamicznie rozwija prędkość ,mimo to uważam że jest paliwozerny.Autostrada 140-150 km/h nie mniej 7.7-8.5l
Maks.prędkość -220km/h. Z górki; )
3,0
Skrzynia biegów
Słaby punk auta- wchodza nieprecyzyjnie,dla mnie za krótkie,
wsteczny trzeba "szukać "
Zdecydowanie WAG -góra.
5,0
Układ jezdny
Jak na klasę C-prawie Perfekt.
Jeden z lepszych w sygmencie.
5,0
Karoseria
Podoba mi się. Poprzedni model według mnie był zbyt "azjatycki"
Kwestia gustu.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczająco dobra.
5,0
Ergonomia
Lubie minimal, wszystko" pod ręką "
Prosty i intuicyjny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Plus tego samochodu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Średni wzrost, z przodu Ok,z tyłu mogło by być trochę więcej.
5,0
Wyciszenie
Jedno z najlepszych w klase
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Narazie tylko leje paliwo, myjnia .
5,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie taniej w takim wyposażeniu niż Japonia i Niemcy.
Jedyne Tipo był tańszy, Fokus i Ceed trochę droższe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 5000 km zamieszkał swierszcz, przymeszcza się po całej karoserii, to tu to tam...:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 100KM 74kW
[l/100km]