Szukaj

Oceny Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020

Podsumowanie 22 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,58
średnia ocena z 22 ocen
12% lepiej od średniej w segmencie
86%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW 2017-2020

4,4
~Sayto
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Samochód zakupiony przy przebiegu 35000, pierwsze wrażenie ok. Wygląd ok. Mankamenty: słabe radio, niewygodne fotele,długie podróże kończą się bólem pleców. przy 60000 pojawiła się kontrolka silnika ,po podpięciu do kompa serwisowego mechanik zalecił lepsze paliwo, wymienił sondę lambda. Silnik jest zbyt małej mocy na wyjazdy w nasze góry. Problematyczna wymiana żarówek w przednich reflektorach . Wymiana wycieraczek powinna być prosta a w...
4,9
~Piotr
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Cena do jakości 6/6. Bezawaryjny (54 k). Oszczędny 5.6-6.5 Super cichy np. przy 140 km/h można swobodnie rozmawiać, słuchać radia bez pogłaśniania itp. Przy niższych prędkościach ledwo słyszalny silnik chyba, że kreci powyżej 3500-4000. Super mocne hamulce/ Wyposażenie Classic plus optymalne (skórzana kierownica z opcją sterowania radia, tempomat, system utrzymania pasa, czujniki ciśnienia w oponach, regulowany kąt tylnego oparcia,...
4,6
~Michał - Szczecin
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Samochód wystarczający do codziennych zadań. Na trasach szybkiego ruchu trochę za wysokie obroty przy 120-140 km/h na szóstym biegu. Raczej auto do miasto z opcją zrobienia trasy niż do regularnego pokonywania autostrad. Bagażnik wystarczający. Uwaga!!!! Katalizator do tego pierdzipęda kosztuje w ASO 15.000 zł!!!!! Tak więc regularnie sprawdzać czy z emisją spalin wszystko w porządku (, nawet jak check się nie świeci) - bo jak będzie awaria...
3,6
~Pawel
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Miałem okazje jeździć i30 1,2 i teraz 3 dwa pierwsze były służbowe, wiec przebiegi grubo ponad 100tys km. I30 w trzeciej edycji to zdecydowanie najgorsze auto z całej trójki. Auto nerwowe na zakrętach, przy większych prędkościach skacze jak piłeczka do pingponga. Wszędobylski plastik. Jednym słowem dramat. Gdybym mial go kupić dla siebie to nie wiem czy dojechałybym do bramy wyjazdowej salonu hyundaia. Wrażenia podobne do jazdy Dacia Logan.
4,8
~Piotr
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
To jest SUPER auto w kategorii cena do jakości i wyposażenia. Przyjemnie się jeździ, wygodny i sporo miejsca nawet z tyłu. Tyle fajnych rozwiązań w wersji podstawowej, miałem nawet regulację odcinka lędźwiowego. Automatyczne światła.
4,8
~Piotr
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
To jest SUPER auto w kategorii cena do jakości i wyposażenia. Przyjemnie się jeździ, wygodny i sporo miejsca nawet z tyłu. Tyle fajnych rozwiązań w wersji podstawowej, miałem nawet regulację odcinka lędźwiowego. Automatyczne światła.
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,6
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Piotr
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
To jest SUPER auto w kategorii cena do jakości i wyposażenia. Przyjemnie się jeździ, wygodny i sporo miejsca nawet z tyłu. Tyle fajnych rozwiązań w wersji podstawowej, miałem nawet regulację odcinka lędźwiowego. Automatyczne światła.
3,7
~Mariusz
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Samochód posiadam od nowości i gdyby nie był by to leasing pewnie nasze drogi by się rozeszły. Wygląd też robi dobrą robotę, ale nie rekompensuje wszystkiego.Wiem że za ok 80 tysięcy nie można oczekiwać zbyt wiele, jednak elementy które mnie drażnią przy tym przebiegu są wkurzające . Może trafił mi się trefny samochód , ale to tylko zniechęciło mnie do tej marki
4,6
~fracz
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Bardzo przyjemny w prowadzeniu samochód. Trzyma się drogi jak przyklejony. Wyposażenie wewnątrz rewelacyjne (Go!Plus). Nie zwraca uwagi na drodze, a mimo wszystko jak podchodzę na parkingu to się uśmiecham.
5,0
~Tomasz
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Jeździłem wcześniej dieslem i powiem tak: Zastanawiałem się pomiędzy Toyotą Auris 1,33, a Hyundai i30. Przed jazdą Toyota była faworytem, ale zdanie zmieniłem po. I30 Lepiej przyspiesza, jest cichsza w środku i lepiej wykonana. Średnie spalanie po mieście to 6,3l/100. W trasie 5,3l/100, niekiedy mniej. Polecam wersję GO, droższa lecz lepiej wyposażona.
Hyundai i30 III Hatchback