W parametrach silnika podane jest, że pełen zakres mocy jest od 1500 obr. Nie da się tym autem jeździć poniżej 2k. Silnik ma wtedy wyraźną zadyszkę. Całkowity brak elastyczności tej jednostki. Spalanie minimum 7 l/100. Ostatnia makabryczna rzecz wiesza się elektronika zapłonowa. Jak start stop wyłączy auto na światłach, to i minutę nie potrafi wystartować. Serwis Hyundai twierdzi, że nie może tego , wyłączyć bo przepisy zabraniają.
Wrażenia
3,0
Silnik
Brak elastyczności mimo że to turbo
4,0
Skrzynia biegów
Haczy
5,0
Układ jezdny
Wzorowy
3,0
Karoseria
Blachy papier jakich mało
Komfort
4,0
Widoczność
Żadnej rewelacji
5,0
Ergonomia
Zupełnie logicznie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bdb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno z tyłu
5,0
Wyciszenie
Bdb
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali jak smok
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest dużo lepiej niż w pierwszej generacji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Fatalny start stop
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 T-GDI 120KM 88kW
[l/100km]