Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback N

Jarek, 3 lata temu
Silnik 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 44 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai i30 III Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Auto to mega daily. A przy okazji „seryjna rajdowka”.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Nic się nie zepsuło przez ponad 40k km.
5,0
Całokształt
Zrobiłem tym samochodem ponad 40k km. Stwierdzam, ze to doskonały kompromis wszystkiego… bez kompromisów! Tj. auto sprawdza się w formie daily jak i fun cara. Oczywiście nie ma róży bez ognia czy jakoś tak. Minusy są, ale w ostatecznym rozrachunku wychodzimy bardzo pozytywnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mega elastyczność, super osiągi! Dużo pali, ale na wakacje da się pojechać. Takie wakacje, gdzie trzeba jechać daleko typu Chorwacja również. Swoją droga jak się do takowej Chorwacji już dojedzie to nie ma lepszego auta na te drogi! No może są, ale nie za te pieniądze.
5,0
Skrzynia biegów
Mega. Precyzyjna, przyjemna, intuicyjna. U mnie bez problemów z 5 i 6 biegiem.
5,0
Układ jezdny
To największy atut tego wozu. Po pierwsze fajne daily. Po drugie mega zabawka jak potrzeba. A na dobrej oponie mega wymiatacz.
5,0
Karoseria
diznajn mnie kupił. Ale to gusta. Lakier mógł by być lepszej jakości. Ale godził się człowiek na to biorąc sobie auto bazujące na pospolitym kompakcie.
Komfort
5,0
Widoczność
Prawidłowo. To nie lata 90, szklarnie itp, ale przemyślane wszystko. Kamerka mimo, ze niskiej jakości to spełnia swoje zadanie.
5,0
Ergonomia
Są przyciski! Przemyślane. Lepiej niż u porównywanej konkurencji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. W Polsce wersja performance ma w standardzie grzane fotele na przodzie wiec na zimę komfort wysoki.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trasa 1500km? Bez problemu. Pasażer z tylu by mógł mieć wygodniej, ale w sportowym aucie kto by się przejmował.
5,0
Wyciszenie
Zrobili to dobrze, bo na zewnątrz to auto robi spory hałas. Oczywiście nie liczmy na decybele jak w LS00 - to przecież kompakt. Ale zrobili to wszystko prawidłowo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duza zaleta Hyundaia. Koszta serwisu w bardzo rozsądnych cenach!
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu akurat bezkonkurencyjny wóz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło przez ponad 40k km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie zepsuło przez ponad 40k km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T-GDI 275KM 202kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Średni koszt przejechania 100 km
62,00 zł
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 III Hatchback N