Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć nudnymi samochodami. Do Nki człowiek zawsze wchodzi z uśmiechem na twarzy. To auto kupuje się sercem i oczami nie rozumem :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny, szybko się zbiera z dolnych obrotów, nie bierze oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie bardzo fajna, krótkie przełożenia, czasami 6 bieg wchodzi z większym oporem nawet w wersji z poprawionymi synchronizatorami, ale przeważnie tylko na zimnym oleju.
4,0
Układ jezdny
Minusem jest duży promień zawracania. Zawieszenie nawet w trybie komfort jest męczące. Przy pomocy modułu mando dedykowanego do adaptacyjnych amortyzatorów można temu poniekąd zaradzić.
4,0
Karoseria
Spasowanie niektórych elementów pozostawia wiele do życzenia. Auto w kolorze PB nie może przejechać nie zauważone :) Czy buda zestarzeje się z godnością to czas pokaże. Na chwilę obecną auto przykuwa oko.
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki przód, tył, kamera oraz regulowane automatycznie lusterka podczas cofania sprawiają że tym autem łatwo zaparkować.
4,0
Ergonomia
Pozycja za kierownicą mogła być ciut niższa oraz kierownica z większą regulacją.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewanie kierownicy i foteli jest dużym plusem. Jeśli chodzi o klimatyzację wydaje mi się że czasami trudno ustawić odpowiednią temperaturę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę samochodu jest bardzo przyzwoicie. Nawet wysoka osoba nie będzie zawadzać głową na tylnich siedzeniach. Z przodu jest sporo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Dość słabe wyciszenie, po wytłumieniu nadkoli i bagażnika jest zdecydowanie lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty serwisów w ASO są relatywnie niskie. Przy takim silniku trzeba liczyć się natomiast z wysokim spalaniem i wymianą oleju co 10tys km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Trudno znaleźć lepsze auto w podobnej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T-GDI 275KM 202kW
[l/100km]