Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback N

Seba, 5 lat temu
Silnik 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 III Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Krótko i na temat GENIALNY samochód! mówi to Hondziaż który wycofał, po jeździe próbnej N-ka, zmówienie na Type R.
Wrażenia
5,0
Silnik
Powiedzmy sobie szerze 275 KM do jazdy w kompakcie wystarczy. Moc czuć! niewiele ustępuje 320 Km w Type R w sprincie na prostej Honda będzie szybsza ale czy życie polega tylko na sprintach ...
5,0
Skrzynia biegów
Fenomenalna , precyzyjna, chyba najlepsza z jaka miałem w życiu do czynienia. W Type R potrafiła haczyć, a tu rewelacja.
5,0
Układ jezdny
Tu tak naprawdę brak słów, bo jak opisać to, co jest po prostu zajebiste !!
4,0
Karoseria
Lakier 'miękki' jak w każdym nowym samochodzie - sorry restrykcje ekologiczne, ale mimo wszystko twardszy niż w hondzie civic. Najlepiej po zakupie zabezpieczyć auto powłoka i cieszyć się jazda :-) Dodatkowo maskę, zderzak i reflektory zabezpieczyłem foli firmy 3M.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra - czujniki z przodu, z tyłu, kamera cofania (w nocy jakość mogłaby być trochę lepsza). Nie ma żadnego przeszkadzającego spojlera na tylnej szybie.
5,0
Ergonomia
Świetne fotele z możliwością ustawienia w każdej możliwej płaszczyźnie. Obszerne wnętrze, dużo schowków, bezprzewodowa ładowarka. Jedna mała uwaga w kolejnej generacji proszę zrobić dłuższy podłokietnik :-)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa bdb, autko ma podgrzewane fotele, kierownice jak dla mnie bomba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto przestrzenne z przodu jak i z tyłu. Dla osób które twierdza, że jest za mało miejsca pod fotelami, na nogi z tyłu polecam wsiąść sobie do hondy civic 9 generacji gdzie zbiornik umiejscowiony jest pod przednimi fotelami.
5,0
Wyciszenie
Będzie kolejne porównanie z honda - w 'N'ce jest znacznie ciszej jeśli chodzi o silnik. Dodatkowo żadne szumy powyżej 140km/h tu nie występują. Nie można zapomnieć o fenomenalnym układzie wydechowym, dźwięk jest jedyny i niepowtarzalny (może być cichy w 'eco' i być diabłem wcielonym w trybie 'N') To auto ma niesamowita elastyczność konfiguracji.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niestety ale 'fun' z jazdy i 'banan na twarzy' musi kosztować, jednakże koszty są i tak niższe np. przeglądów niż w hondzie type R.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w 100% warte swych pieniędzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na ta chwilę brak, ale jakby coś to będę na bieżąco informował.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, poza tym jest 5 lat gwarancji.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T-GDI 275KM 202kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Średni koszt przejechania 100 km
62,00 zł
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 III Hatchback N