Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback N Facelifting

Hudini1321, 20 godzin temu
Silnik 2.0 T-GDI 280KM 206kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 39 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Hyundai i30 III Hatchback N Facelifting 2.0 T-GDI 280KM 206kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto użytkuję od wyjazdu z salonu, póki co nie działo się z nim nic złego. Auta te to nisza i wybierając HH trzeba wiedzieć na co się pisze, sama mam rodzinę 2+2 i jest spoko, chłopaki zachwyceni od początku za to 2 połowa została demokratycznie przymuszona do przyzwyczajenia się to tak twardego głośnego i zrywnego auta, nie to żeby nadal narzekała. Do brzegu, auto nie dla każdego, tylne zawieszenie słychać jak cholera ( jakby było wybite w każdą stronę) idzie się przyzwyczaić, podkreślam że auto kupiłem nowe, skrzynia pracuje płynnie ale czasem za długo zastanawia się ze sprzęgłem i jest taki delikatny strzał ( jak gumka w majtkach), właściwości jezdne wg mnie to majstersztyk, kilka rund po nurburgringu dopiero uświadomiło mnie do końca co to auto potrafi. Komfort: mam prawie 2 metry, już od ok 185 zapomnijcie o lusterku wstecznym, będziecie widzieć kanapę xD spalanie, 2 miesiące temu skusiłem się i włączyłem tryb eco, liczyłem z rodziną 3 razy i auto na trasie przy ok 130/140 bez fisiowania na Eco spaliło 6,3 litra
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest moc, wydech brzmi fajnie basowo, budzi ludzi jak rano się odpala stery niestety ja tam lubię, pilnować interwałów olejowych !!
5,0
Skrzynia biegów
Rzadko pojawia się lag na sprzęgle.
5,0
Układ jezdny
Majstersztyk!!!
5,0
Karoseria
2 lata po autostradach i wokół komina 1 odprysk po strzale kamieniem, póki co zero rdzy
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra + za kamerę cofania
5,0
Ergonomia
Jeśli ma się kogoś z tyłu i wzrost ok 2 m to może być troszkę ciężej wsasc bo funkcje automatycznego cofania fotela trzeba wyłączyć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Należy wyłączyć funkcję automatycznego zamykania obiegu przy użyciu spryskiwacza bo w zimę czy deszcz auto potrafi zaparować dość mocno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogłoby być więcej ale nie był by to już hh
4,0
Wyciszenie
Tu jak mówiłem co kto lubi, słychać tylne zawieszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej, jak najbardziej na plus

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T-GDI 280KM 206kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Hatchback N Facelifting