Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback Facelifting
Rafał,
4 miesiące temu
Silnik 1.5 DPI 110KM 81kW
Rok produkcji 2022
Przebieg:
20 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Wahałem się czy ten silnik 1.5, 110 KM nie będzie za słaby do tego samochodu ale po 1.5 roku i 20 tysiącach kilometrów jestem pewny, że jest w pełni wystarczający. Samochód na pewno na autostradzie wypada słabo, przy 140 mamy 3800 obrotów a spalanie przekracza 7l ( 1.0 turbo 120 km ma 3100 obrotów więc przepaść) więc jeżeli często nimi jeździsz to nie będziesz zadowolony. Do jazdy po mieście i na drogi krajowe ten samochód jest super. W mieście (Rzeszów) sprawnie ruszą spod świateł a spalanie z wyłączonym s/s mieści się w 7l. Na krajówkach gdzie większość osób jeździ jednak te 70-80 to trzeba zredukować na te +3500 obrotów żeby się zebrał ale bez problemu te 2 auta na raz można wtedy wziąć. Za to spalanie do 100 nawet z klima na kołach 16” spali 5l na 100. Duży plus, że nie ma gpf, silnik jest cichy i bardzo szybko się nagrzewa, więc do miasta idealny. Na pewno kupiłbym jeszcze raz.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Lakier jest bardzo delikatny, lekko na parkingu puknęła mi drzwiami w nadkole to lakier odprysnął
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niesamowicie wydajna klimatyzacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 DPI 110KM 81kW
[l/100km]