Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback Facelifting
szymek,
ponad rok temu
Silnik 1.5 DPI 110KM 81kW
Rok produkcji 2022
Przebieg:
12 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: cichy silnik, mało pali (poniżej 6l/100). można gazować
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: kiepsko się prowadzi na trasie przez bardzo mocne wspomaganie
4,0
Całokształt
jedno z fajniejszych aut w klasie z super stosunkiem cena / jakość
Wrażenia
4,0
Silnik
wolnossąca benzyna. mocy jest tak na styk. na autostradzie jest ok, wyprzedzanie na krajówce - trzeba redukować nawet do 3.
5,0
Skrzynia biegów
krótkie przełożenia, ale co innego zrobić, kiedy taki marny moment obrotowy do dyspozycji. sama praca skrzyni - idealnie! trzeba jednak się na machać
3,0
Układ jezdny
ojjj, nie lubię. wspomaganie chodzi bardzo mocno, przez co auto na trasie prowadzi się nieprecyzyjnie i jest nerwowe, męczące . to największa bolączka modelu moim zdaniem
Do manewrowania w mieście - jest super bo lekko się kręci. Na trasy, nie polecam jednak
4,0
Karoseria
delikatny lakier, mikroryski
Komfort
5,0
Widoczność
jest ok
5,0
Ergonomia
bez uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na kompakta, jest ok
5,0
Wyciszenie
bardzo cichy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
póki co, żadnych usterek. mierne radio niedotykowe - wymieniłem na używkę z wersji i30n - gra wiele lepiej. Trzeba było dorobić kostkę i przejściówkę, ale polecam każdemu taki zabieg.
5,0
Stosunek jakość/cena
z kategorii prawie nowe auto - trudno kupić coś lepszego w tej cenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko ok póki co
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystko ok póki co
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 DPI 110KM 81kW
[l/100km]