Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback Facelifting
Piotrek,
ponad rok temu
Silnik 1.5 DPI 110KM 81kW
Rok produkcji 2022
Przebieg:
12 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Bardzo fajny samochód na co dzień. Bardzo dużo miejsca w środku, cicho i wygodnie. Zdecydowanie kupiłbym jeszcze raz ten samochód z tym właśnie silnikiem. Do jazdy po mieście i drogach krajowych super, na papierze tego nie widać (12,3 do setki), ale jeździ się nim bardzo przyjemnie bo nie trzeba kręcić go na wysokich obrotach, już od 2000 obrotów idzie bardzo żwawo. Spalanie mega pozytywnie zaskakuje, przy wyłączonym S&S spalanie w mieście 8,5, na drogach krajowych we 2 osoby nawet poniżej 5l, na autostradzie 6-7,5 (120-140 różnie, zależy od wiatru itp).
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest dziwnie zsynchronizowana, na 6 biegu przy 80 km/h jest 2000 obrotów, trochę sporo.
4,0
Układ jezdny
Odejmuję gwiazdkę za dziwny asystent pasa ruchu, wrażenie jest takie jakby ktoś z fotela pasażera łapał za kierownicę i skręcał. Niestety włącza się automatycznie przy każdym odpaleniu samochodu, nie można wyłączyć na stałe bez utraty gwarancji.
4,0
Karoseria
Delikatny lakier
Komfort
4,0
Widoczność
Tylne słupki mocno ograniczają widoczność po skosie. Poza tym bdb.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, normalne guziki niedotykowe.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku jest bardzo dużo miejsca nawet dla osób ponad 180 cm
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 DPI 110KM 81kW
[l/100km]