Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback Facelifting
Grimm,
ponad rok temu
Silnik 1.5 DPI 110KM 81kW
Rok produkcji 2020
Przebieg:
82 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
4,93
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Auto ciekawe pod względem stylistycznym, dopracowane, ogromnym plusem są ceny części do tego samochodu, co prawda wymieniałem tylko klocki i filtry w trakcie użytkowania ale większość podzespołów eksploatacyjnych podchodzi z wcześniejszych roczników. Co do silnika to ciekawe rozwiązanie bez gpf a ekologiczny. Mało pali, a przy 3 tys. obrotów robi się żywszy jak na wolnossącą benzynę jest bardzo dobrze. Skrzynia 6 biegów coś dla miłośników diesla pt. 6 bieg i 80 lecę mam spalanie chwilowe 4,2l ogólnie dobrze zestopniowana, widać że Hyundai idzie z duchem czasu, na autostradzie auto też radzi sobie bardzo dobrze, 140 to żaden problem, jest tempomat, asystent utrzymywania pasa ruchu, dobre opony i nie wnikamy tylko jedziemy z punktu A do B. Zawieszenie jest całkiem przyjemne, można dość szybko pokonywać zakręty, sporo wybacza, ogólnie za te pieniądze jest bardzo dobrze.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi co ma jeszcze robić?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze jak na segment, w bagażniku mieszczą się 4 opony a w środku 5 osób, pies też się zmieści. Czy do rade przewieźć choinkę na święta? Myślę że da rady
5,0
Wyciszenie
Opony premium i jest ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są, do tego w dobrych cenach jak ma rocznik samochodu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość do ceny na najwyższym poziomie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 DPI 110KM 81kW
[l/100km]