Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback Facelifting
Dominik,
3 miesiące temu
Silnik 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Rok produkcji 2022
Przebieg:
20 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto niecały rok w moich rękach. Przejechane 10k km więc co nieco mogę powiedzieć. Silnik 1.0 120km na pierwszy rzut oka może budzić wątpliwości i nieufność, ale okazuje się, że jego warkot jest dosyć przyjemny, niezbyt nachalny i do codziennej jazdy (miasto/autostrada) się dobrze nadaje. Oczywiście nie jest to demon prędkości, ale zbiera się żwawo, więc czego chcieć więcej. Spalanie na przywoitym poziomie. Skrzynia dobrze zestopniowana, chociaż przy drugim biegu jest lekkie szarpnięcie, trzeba dobrze wyczuć sprzęgło. Lakier faktycznie miękki, minus za parujące przednie reflektory (wersja z halogenami, para w niedogrzanych rogach). Bardzo dobry stosunek jakości do ceny, stąd wybor i30. Klimatyzacja działa bez zarzutów, szybko chłodzi za co duży plus. Ogromną zaletą jest ergonomia w samochodzie, wszędzie fizyczne przyciski, dobrej jakości, każdy dobrze oznaczony, nie trzeba czytać instrukcji by ogarnąć co i jak. I30 na razie bez zarzutów, lać paliwo, zmieniać olej co 10k km i jeździć. Serwis coroczny w granicach 1100zł.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 T-GDI 120KM 88kW
[l/100km]